مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران:

خبرنگاران بسیجی نقش اساسی در نشر ارزش‌های ناب انقلاب دارند

حجت الاسلام «یدالله غلامی» گفت: خبرنگاران بسیجی نقش اساسی در نشر ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی دارند.
کد خبر: ۳۵۶۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ - 06August 2019

خبرنگاران بسیجی نقش اساسی در نشر ارزش‌های ناب انقلاب دارندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «یدالله غلامی» مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران امروز در آستانه روز خبرنگار در دیدار اعضای شورای قشر سازمان بسیج رسانه مازندران با تبریک ایام ذی الحجه و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران باید در نشر ارزش‌های دینی نقش آفرین باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه خبررسانی ریشه در خلقت و آفرینش بشریت دارد، تصریح کرد: در زندگانی انبیا بحث خبرنگاری و خبر را به عنوان راوی و روایتگر داشته ایم و بسیار جایگاه خاصی داشته است.

غلامی با بیان اینکه رسانه به معنای امروزی نیز به مفهوم رساندن بیان‌ها و دیدگاه‌ها است، افزود: ویژگی اصلی رسانه‌های امروزی در این است که از پیرامون خود با خبر شود و در سریعترین زمان ممکن کسب خبر کند.

وی با اعلام اینکه رسانه در عصر امروزی یکی از نشانه‌های پیشرفت بشری محسوب می‌شود، اضافه کرد: رسانه وسیله ای حامل پیام از فرستنده به گیرنده است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران رسانه را ابزار قدرتمند در جامعه بشری دانست که مسئولیت خطیری در تامین محتوای پیام داشته و دارد.

وی بیان داشت: خبرنگاران مواظب آبروی افراد، منافع نظام و منافع مملکت و آبروی جریانات سیاسی باشند.

غلامی با اعلام اینکه خبرنگاران بسیجی نقش اساسی در نشر ارزش‌های ناب انقلاب دارند، تصریح کرد: اصل انقلاب اسلامی ایران با جهش عمومی و یک حرکت مردمی به نتیجه رسیده و این مهم سبب به نتیجه رسیدن انقلاب شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) سایه شوم جدایی دین از سیاست را از طریق انقلاب کنار گذاشته است، گفت: هدف دیگر ایشان این بوده که از حوزه برای پیام رسانی استفاده کرده است.

وی با بیان اینکه بیانیه مقام معظم رهبری در مورد گام دوم انقلاب بسیار متمایز و دارای اهمیت برای نخبگان و فعالان رسانه‌ای کشور است، عنوان کرد: مهمترین کار رسانه در این بخش، بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی را به مطالبه عمومی آحاد جامعه تبدیل کنند.

«عبدالمهدی حق شناس» رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران نیز با گرامی‌داشت روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران ارزشی و انقلابی در نشر ارزش‌های دینی نقش آفرینی کنند.

وی متذکر شد: خبرنگاران مازندرانی از افراد انقلابی و دوستدار نظام بوده و همواره در راه تعالی و اقتدار ایران و استان تلاش دارند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار