فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

مردم بزرگترین قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی است

سردار «بهمن ریحانی» گفت: مردم بزرگترین قدرت بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۳۵۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ - 06August 2019

امروز بزرگترین راهبرد برای آمریکا امنیت اسرائیل استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه برگزار شد اظهار داشت: چهل سالگی انقلاب یعنی چهل سال تلاش برای دفاع از دین و اعتقادات را پشت سر گذاشتیم و امروزه دشمنان از انقلاب اسلامی هراس دارند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: در گذشته جهان دو قطبی بود ولی انقلاب اسلامی امپراطوری دو قطبی را از بین برد.

این مسئول با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: این دیدار نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود.

ریحانی با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی این اقدام را تو دهنی محکمی به امریکا دانست و عنوان کرد: امروز بزرگترین راهبرد برای آمریکا امنیت رژیم صهیونیستی است و شاهدیم که توان این رژیم در برابر نیروهای فلسطین بسیار کاهش یافته است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: ملت ایران یک ملت آگاه و نترس است که بزرگترین قدرت بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این مسئول ادامه داد: دشمنان به دنبال فشار اقتصادی و انزوای سیاسی ما هستند که به لطف الهی و توان داخلی، قدرت ما در منطقه رو به افزایش است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه عنوان کرد: بزرگترین قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم هستند.

سرهنگ دوم پاسدار مسعود کاظمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه نیز در این آیین ابراز داشت: اولویت اول بسیج خدمت رسانی به مردم است و معنویت و اخلاق مداری همواره در صدر برنامه های بسیج بوده است.

در این آیین از زحمات سرهنگ پاسدار عزت‌الله عظیمی قدردانی و سرهنگ دوم پاسدار مسعود کاظمی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه معارفه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار