با حضور جانشین فرمانده سپاه کربلا؛

مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه رامسر برگزار شد

در مراسمی که با حضور جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران «محمدرضا خمسیه» به عنوان فرمانده سپاه رامسر معرفی شد و از «محمد محمدی قاسم آبادی» تکریم به عمل آمد.
کد خبر: ۳۵۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ - 06August 2019

مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه رامسر برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، در مراسمی که با حضور «حسین محمدرضایی» جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان و بسیجیان در اردوگاه متمرکز کشوری شهدای هفتم تیر رامسر برگزار شد، «محمدرضا خمسیه» به عنوان فرمانده سپاه رامسر معرفی شد و از «محمد محمدی قاسم آبادی» تکریم به عمل آمد.

«حسین محمدرضایی» جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در سخنانی با بیان اینکه مردم دنیا در دوران دفاع مقدس با پیام و محتوای انقلاب اسلامی آشنا شدند، اظهار داشت: دشمنان به این نتیجه رسیدند جنگیدن با کشور ایران اشتباه است.

وی افزود: با پایان یافتن جنگ تهاجمات دنیای استکباری به جهات دیگر کشیده شد و دشمنی دشمنان بر علیه نظام همچنان در شکل دیگر ادامه دارد.

محمدرضایی افزود: عده‌ای از روی غفلت وضعیت امروزی جامعه را انکار می‌کنند و دشمن با جنگ در عرصه‌های سیاسی و دیپلماسی فرهنگی فضای مجازی نهاد خانواده و عرصه علم قصد فرافکنی دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در عرصه اقتصاد با ما می‌جنگد و هوشمندی مردم سبب پیروزی بر دشمن می‌شود گفت: امروزه تمرکز، اتحاد و انسجام در جبهه دشمن بیشتر شده است.

جانشین فرمانده سپاه کربلای استان مازندران با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس با امکانات و آمادگی که کشور عراق داشت پس از هشت سال ایران پیروز میدان شد و دشمن خفت و خواری را پذیرفت، افزود: از مدل دوران دفاع مقدس جهت شکست دشمن استفاده کنیم.

«محمد آزاد» فرماندار رامسر نیز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه رامسر با بیان اینکه سپاه در حوزه‌های امنیتی عمرانی پروژه ای فرهنگی و اجتماعی خوش درخشید، گفت:‌ فرمانده سابق سپاه شرایط کشور، استان و شهرستان رامسر را درک میکرد که مدیریت جهادی و همراهی وی در حد مطلوب و عالی بوده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه به عنوان نیروی قدرتمند نظامی فرهنگی اجتماعی در عرصه‌های مختلف خوش درخشید، تصریح کرد: دشمنان با رجزخوانی در مرزهای کشور با ایجاد چالش و تفرقه نقش آفرینی می‌کنند.

فرماندار رامسر با بیان اینکه اگر دشمن با چشم بد به سپاه نگاه کند آنگونه بر حمایت از سپاه برمی‌خیزیم که تمام دنیا بهت زده شوند، تصریح کرد: در جامعه امروزی اگر سلیقه‌های مختلف سیاسی داشته باشیم اما در دفاع از کشور و نظام اتحاد و همدلی وجود دارد.

وی افزود: دولت در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در کنار سپاه خواهد بود تا برای اعتلای ایران تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار