مهدی چمران:

آلودگی فضای مجازی با ترویج بی‌اخلاقی‌/ برای مقابله با بی‌اخلاقی‌ در فضای مجازی نیازمند انسجام بین انقلابی‌ها هستیم

رییس بنیاد شهید چمران با انتقاد از ترویج بی‌اخلاقی در فضای مجازی گفت: اگر بتوانیم واقعیت‌ها را به خوبی برای مردم تبیین کنیم می‌توانیم در مقابل حملات رسانه‌ای دشمن مقابله کنیم.
کد خبر: ۳۵۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱ - 06August 2019

فضای مجازی محلی برای انتشار بی‌اخلاقی‌ها شده است/ برای مقابله با بی‌اخلاقی‌های نیازمند انسجام بین انقلابی‌ها هستیمبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مهدی چمران رییس بنیاد شهید چمران در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با بیان اینکه در فضای مجازی آنچه بیشتر دیده می‌شود بی‌اخلاقی است، اظهار داشت: در فضای مجازی به راحتی به اشخاص برچسب می‌زنند. کار به جایی می‌رسد که یک شخص تحت جو این فضا قرار می‌گیرد و می‌رود و یک طلبه را به شهادت می‌رساند.

وی ادامه داد: برای مقابله با آسیب‌های فضای مجازی امروز نیازمند این هستیم که نیروهای انقلابی به صورت متعهد و منسجم حرکت کنند.

چمران گفت: امروز بیش از هر چیزی نیاز به وحدت داریم و اگر چنین چیزی به وجود نیاید ممکن است وجوهی از جامعه تغییر کند.

رییس بنیاد شهید چمران با بیان اینکه کمیته رسانه امروز شکل گرفته است و ما به این نشست‌ها نباید تکیه کنیم، افزود: اگر به طور دقیق و منسجم حرکت رسانه‌ای را انجام ندهیم نمی‌توانیم مطمن باشیم به موفقیت‌ها و پیروزی دست پیدا می‌کنیم یا خیر.

وی با اشاره به اینکه ما امروز نیازمند انتقال حقایق به مردم هستیم، گفت: اگر بتوانیم واقعیت‌ها را به خوبی برای مردم تبیین کنیم می‌توانیم با حملات رسانه‌ای دشمن مقابله کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار