در دیدار آیت‌الله عیسی قاسم؛

سخنگوی نُجَباء: با تمام قوا در کنار ملت بحرین ایستاده‌ایم

نصر الشِمَّری گفت: ما و برادرانمان اعلام می‌کنیم که در کنار ملت بحرین ایستاده‌ایم و برای هرگونه کمک آمادگی داریم.
کد خبر: ۳۵۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷ - 06August 2019

با تمام قوا در کنار ملت بحرین ایستاده‌ایم/ آماده هرگونه کمک رسانی به انقلابیونبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء که به ایران سفر کرده است، در قم با رهبر معنوی شیعیان بحرین ملاقات کرد.

مهندس «نصر الشِمَّری» در دیدار با آیت‌الله «عیسی قاسم» با اشاره به اعدام دو جوان بحرینی به‌دست رژیم آل‌خلیفه، اظهار داشت: ما عادت کرده‌ایم که برای شهادت تسلیت نگوییم، بلکه تبریک می‌گوییم و امیدواریم که عمر این رژیم ظالم در بحرین به پایان برسد. افزایش فشار از جانب دشمن، نشانه تحقق هدف و نزدیکی به پیروزی است.

وی ادامه داد: مقاومت اسلامی با اتکا به تجربه نبرد علیه تروریسم، از قدرت زیادی برخوردار شده است. ما و برادرانمان اعلام می‌کنیم که در کنار ملت بحرین ایستاده‌ایم و برای هرگونه کمک آمادگی داریم.

معاون دبیرکل نُجَباء افزود: تجربه الحشد الشعبی (بسیج مردمی) در عراق یک تجربه خاص بود؛ چون پسر، پدر و پدربزرگ هرسه در کنار یکدیگر می‌جنگیدند و اکنون حتی نوجوانان ما هم جهاد را آموخته‌اند.

الشِمَّری اضافه کرد: رزمندگان محور مقاومت از کشورهای مختلف عربی و اسلامی، مبارزه مشترک را در جهاد علیه داعش تمرین کرده‌اند و امروز در آستانه پیروزی نهایی قرار دارند. ان‌شاءالله جوانان مؤمن جهادی زمینه‌سازان ظهور امام زمان (عج) خواهند بود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار