فرماندار ویژه سبزوار:

ایجاد یأس راهبرد دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی است

احمد برادران گفت: امروز دشمن توانایی مقابله مستقیم با انقلاب اسلامی را ندارد و از طریق عملیات روانی و رسانه‌ای در پی ایجاد شکاف در جامعه و ترویج یأس بین نسل جوان است.
کد خبر: ۳۵۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸ - 06August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سبزوار، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در اولین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان سبزوار که امروز (سه‌شنبه) در فرمانداری این شهرستان برگزار شد در خصوص اهمیت تدوین دانشنامه دفاع مقدس اظهار داشت: دانشنامه دفاع مقدس سند رسمی است که به نقش شهرستان ها در دوران دفاع مقدس می پردازد.

وی افزود: محتوای دانشنامه علمی دفاع مقدس در قالب سه موضوع اشخاص و شهدا، جغرافیا و نظامی و فرهنگی و اجتماعی توسط سه کارگروه تخصصی نگارش می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از سال گذشته طرح عملیاتی تدوین دانشنامه دفاع مقدس خراسان رضوی در شورای هماهنگی حفظ آثار استان مطرح و در استانداری به تصویب رسید و مقرر شد طی چهار سال با تامین اعتبار حدود ۶۰ میلیارد ریال با مشارکت دستگاه ها، مجموعه دانشگاهی، آموزش و پرورش و حوزه های علیمه اجرایی شود.

یوسفعلی‌زاده در ادامه ماموریت های مهم دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس را برشمرد و ابراز داشت: از دیگر وظایف نمایندگی های حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس، تالیف آثار ادبی فاخر با محتوای خاطرات شهدا و رزمندگان است.

وی تصریح کرد: این نمایندگی ها باید با پیگیری و مطالبه‌گری، زمینه شناسایی صاحبان قلم و اندیشه را برای تالیف آثار ادبی با موضوع شهدا را فراهم کنند.

یوسفعلی‌زاده بیان داشت: همچنین در  فضای تبلیغات محیطی باید به آثار شهدا و تفکر دفاع مقدس نگاه پررنگ شود و ظرفیت فضای مجازی برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار ویژه سبزوار نیز در این نشست گفت: ترویج فرهنگ و ارزش‌های دوران دفاع مقدس ضروری است.

احمد برادران افزود: دفاع مقدس نماد مقاومت و وفاداری ملت ایران نسبت به آرمان ها و مبانی انقلاب بود و درس بزرگی به دشمنان داد.

وی اظهار داشت: امروز دشمن توانایی مقابله مستقیم با انقلاب اسلامی را ندارد و از طریق عملیات روانی و رسانه ای در پی ایجاد شکاف در جامعه و ترویج یأس بین نسل جوان است.

این مسئوول در پایان گفت: مشکلات اقتصادی ناشی از جنگ اقتصادی دشمن با ایمان به خدا، تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس، کار جهادی و روحیه انقلابی مسئوولان کشور بی اثر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار