امام جمعه یزد؛

خاطرات آزادگان ثبت و منتشر شود

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی بر ضرورت ثبت خاطرات آزادگان کشور و انتشار آن در قالب کتاب تاکید کرد.
کد خبر: ۳۵۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳ - 06August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی امروز در دیدار با جمعی از آزادگان یزد اظهار داشت: آزادگان سرافراز انقلاب اسلامی ایران دارای صفات بسیار خوب و ارزنده‌ای هستند که همین صفات سبب افتخارآفرینی آنها شده است.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه ما آنگونه که باید و شاید نتوانستیم انقلاب اسلامی ایران را به مردم معرفی کنیم، تصریح کرد: خیلی از مردم دنیا نسبت به انقلاب اسلامی ایران و ماهیت آن بی‌اطلاع هستند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: متاسفانه ما در طول سال‌های پس از انقلاب نسبت به این موضوع که هدف از انقلاب و اقداماتی که انجام می‌دهیم را به جهانیان معرفی کنیم و همین موضوع سبب شده که امروز دشمنان نسبت به اسلام هراسی و ایران هراسی در جهان اقدام کنند.

ناصری یزدی افزود: از جمله اقداماتی که ما نتوانستیم به جهانیان معرفی کنیم همین ایثارها و از خودگذشتگی‌های آزادگان سرافرازی است که در راه دفاع از ارزش‌ها سال‌های طولانی زندگی خود را در زندان‌های دشمن به سر بردند.

امام جمعه یزد عنوان کرد: ما باید برای انتشار مطالب و مقالات تخصصی در حوزه معرفی انقلاب و اهداف آن به جهانیان در رسانه‌های غربی بودجه‌ای در نظر بگیریم و به آنها بدهیم تا بخشی از حرف خود را به گوش مردم دنیا برسانیم.

وی با تاکید بر ضرورت ثبت و انتشار خاطرات تمام آزادگان در کشور ادامه داد: در حال حاضر در ارتباط با آزادگان کتاب‌های زیادی نوشته شده ولی همه این کتاب‌ها به کتابخانه‌های خودمان وارد می‌شود ولی آنچنان که باید و شاید به زبان‌های دیگر ترجمه نمی‌شود تا در اختیار مردم دنیا قرار گیرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها