فرمانده سپاه عاشورا:

سال آینده هزار و 400 پروژه محرومیت‌زدایی را به بهره‌برداری می‌رسانیم

سردار عابدین خرم گفت: امروز به قول‌مان عمل کردیم و 672 پروژه را به بهره‌برداری رساندیم و اکنون وعده تکمیل یک هزار و 400 پروژه دیگر را تا پایان سال آینده می‌دهیم.
کد خبر: ۳۵۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵ - 06August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» عصر امروز در همایش جهاد عاشورائیان اظهار داشت: سپاه به دنبال آبادانی کشور و آسایش ملت است و بسیجیان و پاسداران جان بر کف در هر عرصه‌ای که نیاز باشد حضور می‌یابند.

وی افزود: 672 پروژه جهادی را که از نیمه دوم سال 96 در محروم‌ترین نقاط  از جمله 205 روستا، آغاز کرده بودیم امروز به صورت کامل به اتمام رساندیم.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی وعده داد هزار و 400 پروژه محرومیت زدایی دیگر را تا سال آینده به بهره‌برداری برساند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع 255 هزار و 900 نفر در مناطق محروم تحت پوشش قرار گرفتند و ضمن احداث و تعمیر 59 مسجد، ساخت 32 خانه سلامت، سه مدرسه و پنج پل، بیش از 300 مسکن در این مناطق به اتمام رسید.

فرمانده سپاه عاشورا با بین اینکه هم‌اکنون 400 گروه جهادی و 5 هزار دانشجوی انقلابی در عرصه‌های مختلف مشغول خدمت‌رسانی به این مردم هستند، تاکید داشت: ما این راه را با تمام وجود ادامه خواهیم داد و از وظیفه اصلی‌مان که حفاظت از این انقلاب است، لحظه‌ای غافل نمی‌شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها