پیام اداره‌کل حفظ آثار دفاع‌مقدس آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور پیامی فرا رسیدن هفدهم مرداد، روز خبرنگار را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.
کد خبر: ۳۵۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ - 07August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، هفدهم مرداد یادآور زحمات فرهیختگانی است که جان بر کف در عرصه‌های مختلف برای انعکاس واقعیت‌ها و آگاهی بخشی به جامعه حاضر شده‌اند و با وجدانی بیدار برای پیشرفت کشور و کمک به رفع ضعف‌ها و تقویتِ استعدادها قلم به دست گرفته‌اند.

در دنیای کنونی که به‌خاطر توسعه تکنولوژی و علم نوین، اطلاعات متنوع اعم از درست و غلط به‌مانند تیربار در دسترس افکار عمومی قرار می‌گیرد، خبرنگاران به‌عنوان افسران جنگ نرم در صف اول مبارزه با ناتوی فرهنگی قرار گرفته‌اند و ضمن تلاش برای انتشار اخبار موثق، شبهات و هجمه‌های خبری دشمنان نظام می‌ایستند.

حال که دشمنان قسم خورده‌ی انقلاب اسلامی با سرمایه‌گذاری‌های کلان و ایجاد رسانه‌های مختلف درصدد عملیات روانی هستند و فی‌الواقع جنگ رسانه‌ای را آغاز کرده‌اند، از اصحاب رسانه انتظار می‌‌رود سنگر مقاومت را بیش از قبل مستحکم‌تر کنند و علی‌رغم کمبودها مقابل تحریف‌ واقعیت‌ها بایستند و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که نیاز ضروری جامعه است قدم‌های موثری بردارند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ شرقی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر خاصه خبرنگار شهید «محمود صارمی»، این روز را به مجاهدان فرهنگی حوزه رسانه و فضای مجازی تبریک گفته و دست همکاری و یاری اهالی رسانه را به گرمی می‌فشارد و آماده استفاده از نظرات و ایده‌های آنان در ترویج هرچه بهتر فرهنگ مقاومت و شهادت است.

تاریخ انقلاب اسلامی ایران و دوران طلایی دفاع مقدس ثابت کرده است، خبرنگاران همواره حامی انقلاب اسلامی بوده‌اند و این روحیه‌شان را در 8 سال دفاع مقدس و وقایع بعد از آن به نمایش گذاشته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار