سردار سپهر در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

رسانه‌های برون مرزی ایران جلودار جریان اطلاع‌رسانی دقیق در عرصه‌های بین المللی هستند

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه نقش رسانه‌های برون مرزی جمهوری اسلامی ایران همچون شبکه‌های پرس تی وی، العالم، هیسپان تی وی و... در مخابره پیام انقلاب اسلامی به دنیا بسیار مهم است، گفت: رسانه‌های برون مرزی کشورمان امروز جلودار جریان اطلاع‌رسانی دقیق در عرصه‌های بین المللی هستند.
کد خبر: ۳۵۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ - 07August 2019

رسانه‌های برون مرزی ایران امروز جلودار جریان اطلاع‌رسانی دقیق در عرصه‌های بین المللی هستندسردار «محمدحسین سپهر» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس،  ضمن طرح این موضوع که یکی از مولفه‌های اقتدار جمهوری اسلامی در 40 سالگی انقلاب اسلامی، قدرت رسانه است، اظهار داشت: قدرت اطلاع‌رسانی و بیان حقایق از دستاورد‌هایی است که با کمک رسانه‌های کشور در 40 سالگی انقلاب اسلامی محقق شده است و شاهد توانمندی‌های بسیار بزرگی در این زمینه هستیم.

وی ضمن یادآوری نقش رسانه‌های برون مرزی جمهوری اسلامی ایران همچون شبکه‌های پرس تی وی، العالم، هیسپان تی وی و... در مخابره پیام انقلاب اسلامی به دنیا، افزود: رسانه‌های برون مرزی ایران دارای بزرگترین توانمندی در بیان حقایق و روشن شدن آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و تبیین جریان‌های استکباری است. رسانه‌های برون مرزی امروز جلودار جریان اطلاع رسانی دقیق در عرصه‌های بین المللی هستند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: یکی از ناراحتی‌های امروز دشمن، تجهیز ایران به رسانه‌های برون مرزی است که با کیاست و تدبیر مسئولان رسانه‌ای به وجود آمدند.

سردار سپهر ادامه داد: این یک واقعیت است که دیپلماسی رسانه‌ای یک دیپلماسی همگانی نخبگانی است من و اگر خواهان موفقیت در عرصه دیپلماسی دولتی و حاکمیتی باشیم، پیش نیاز آن موفقیت در دیپلماسی رسانه‌ای است.

وی توانمندی ایران از منظر دیپلماسی رسانه‌ای را خوب، اما ناکافی عنوان کرد و گفت: از آن جایی که جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف دشمنان مختلفی دارد و مردم در گوشه گوشه دنیا تشنه حقایق ناب و بیان واقعیت‌های موجود جهان هستند و اعتماد قابل توجهی در بین مردم جهان نسبت به شبکه‌های برون مرزی ایران وجود دارد، این رسالت بزرگ برای ما تکالیف بیشتری ایجاد می‌کند، خوشبختانه امروز ما در مسیر توسعه و پیشرفت رسانه‌ای قرار داریم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین به نقش رسانه‌های ایران به ویژه رسانه‌های برون مرزی کشورمان نظیر پرس تی وی در جابجایی قدرت و تعیین سرنوشت کشور‌های منطقه از جمله فلسطین، لبنان و یمن اشاره و اظهار کرد: خاطره‌ای از رهبر انصارالله در یمن برایتان نقل می‌کنم که نشان می‌دهد از ابتدای این جنگ ظالمانه که علیه مردم یمن توسط استکبار جهانی با نقش آفرینی کشور عربستان صورت گرفت، مهم‌ترین نیاز در روند مبارزه مردم این کشور، رسانه بوده است.

سردار سپهر افزود: رهبر انصارالله در یمن نمی‌گفت سلاح می‌خواهیم، یا امکانات بهداشتی می‌خواهیم، بلکه می‌گفت ما رسانه می‌خواهیم تا صدای مظلومیت مردم یمن را در مقابله با ظلمی که استکبار جهانی به مردم یمن تحمیل کرده است، از طریق رسانه به گوش مردم جهان برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه بزرگترین اقتدار حزب الله قدرت رسانه‌ای است، گفت: گفتمان رسانه‌ای امروز اقتدار حزب الله در دنیاست و در جبهه عراق، بحرین فلسطین همواره رسانه حرف اول را زده است و من یقین دارم توانمندی رسانه‌ای می‌تواند جای بسیاری از توانمندی‌ها و خلاء‌های دیگری که داریم، پر کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها