مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

اساتید دانشگاه‌ها در جمع‌آوری اسناد و مدارک دفاع مقدس نقش موثری دارند

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان گفت: اساتید در جمع آوری اسناد و مدارک دفاع مقدس می‌توانند نقش موثری داشته باشند و با گرفتن مقاله از دانشجویان در خصوص سرداران و امیران استان کمک راهبردی به جمع آوری اسناد کنند.
کد خبر: ۳۵۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ - 07August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، جلسه هم اندیشی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس با حضور سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان و تعدادی از اساتید این درس در گرگان برگزار شد.

اساتید دانشگاه ها در جمع آوری اسناد و مدارک دفاع مقدس نقش موثری دارند

 در ابتدای جلسه اقدامات صورت گرفته توسط سرهنگ بازنشسته مهاجرنیا به‌عنوان مسئول کارگروه اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس و «محمدرضا خاتمی» مدیر پژوهش و اسناد اداره‌کل برای اعضای جلسه ارائه شد.

در ادامه جلسه سردار ملک ضمن بیان وضعیت دانشگاه‌ها و هماهنگی های به‌عمل آمده با روسای دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه گفت: اساتید دانشگاه‌ها در جمع آوری اسناد و مدارک دفاع مقدس می‌توانند نقش موثری داشته باشند و با گرفتن مقاله از دانشجویان در خصوص سرداران و امیران استان کمک راهبردی به جمع آوری اسناد کنند.

در ادامه جلسه هر یک از اساتید از برنامه ها و نقاط ضعف و قوت ارائه این دو واحد درس در دانشگاه‌ها مباحثی را عنوان کردند و در پایان جلسه مقرر شد کارگروهی از اساتید تشکیل و دانشگاه‌هایی که این دو واحد درسی را ارئه نمی‌کنند فعال شوند و از افراد فعال تقدیر و تشکر به‌عمل آید.

اساتید دانشگاه ها در جمع آوری اسناد و مدارک دفاع مقدس نقش موثری دارند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار