سردار کارگر:

ساخت موزه دفاع مقدس ذکرالله و عمل صالح است/ مقام معظم رهبری به عملکرد بنیاد نمره «خیلی خوب» دادند

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ساخت موزه دفاع مقدس ذکرالله و عمل صالح است.
کد خبر: ۳۵۷۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ - 07August 2019

ساخت موزه دفاع مقدس ذکرالله و عمل صالح است / مقام معظم رهبری به عملکرد بنیاد نمره «خیلی خوب» دادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ظهر امروز در جلسه با مدیران اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، با اشاره به اینکه مازندران در انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حرم و وطن و همچنین برگزاری یادواره‌های شهدا پیش قدم بوده است، اظهار داشت: شما توفیق ساخت بزرگترین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کشور را در مساحت 60 هکتار دارید و قدردان باشید.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری «دفاع مقدس مثل یک تابلویی است که هر چه به آن نزدیکتر می‌شوید بیشتر به عظمتش پی می‌برید»، گفت: در ساخت موزه دفاع مقدس هم این چنین تصور می‌شود و کاری که در این مرکز انجام می‌شود ذکرالله و عمل صالح است.

سردار کارگر در ادامه مراکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را زیارتگاه و عبادتگاه دانست و ادامه داد: موزه‌های دفاع مقدس مثل خانه خدا هستند و باید با وضو و طهارت در آن وارد شد و کار کرد.

وی خطاب به مدیران این مجموعه، با بیان اینکه خدمت به شهدا، جانبازان و خانواده‌های شهدا یک توفیق است، گفت: قدرت و اقتدار نظام از شهداست و خانواده‌های شهدا بهترین انسان‍ها هستند.

سردار کارگر با بیان اینکه دفاع مقدس معجزه بود، گفت: پیروزی با دست خالی معجزه است و هر روز به لطف خدا در این کشور شاهد معجزه هستیم.

این مسئول با بیان اینکه در ساخت موزه زمان از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: نباید زمان را از دست بدهیم و دچار یأس و ناامیدی بشویم چرا که قریب 300 سال عقب ماندگی داشتیم و این مملکت نیاز به کار و تلاش دارد و باید با جهش و شتاب و تصاعدی حرکت کرد.

سردار کارگر با بیان اینکه 40 سال از جنگ گذشته و هنوز موزه‌ها در حال ساخت هستند، بیان کرد: ما در جنگ و دفاع مقدس تعطیلی نداشتیم و اینجا هم نباید تعطیلی داشته باشیم؛ بنیاد حفظ آثار تا الان موفق بوده و از این به بعد هم موفق خواهد بود چون شتاب‌مان بالا بود.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به دیدار مقام معظم  رهبری با کارکنان بنیاد، افزود: در گزارشی که تقدیم حضرت آقا شد، به عملکرد ما نمره «خیلی خوب» دادند و از کار ما راضی بودند و ما همچنان با افتخار در این جبهه به کارمان ادامه می‌دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این انقلاب هدیه الهی بوده است، همانطوریکه پیروزی در جنگ نیز هدیه الهی بود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها