فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اقتدار دفاعی ایران نظام محاسباتی آمریکا را به هم ریخته است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس توان دفاعی کشورمان را از بزرگ‎ترین چالش‎های دشمنان انقلاب اسلامی از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست.
کد خبر: ۳۵۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۷ - 08August 2019

اقتدار دفاعی ایران نظام محاسباتی آمریکا را به هم ریخته استحشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص توطئه‌های دشمنان علیه امت اسلامی که بارزترین آنها راه‎اندازی جریان تکفیری داعش در عراق و سوریه بود، اظهار داشت: کسی نمی‌تواند نقش مهم و اساسی جمهوری اسلامی در تضعیف و شکست داعش را کتمان کند؛ امروز ایران در جایگاه رفیع اقتدار و صلابت قرار دارد که هم کشورهای دوست و هم نظام سلطه به خوبی به این امر واقف هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، قدرت نظامی و اقتدار دفاعی کشورمان را مهم‌ترین عامل دشمنی غربی‌ها با جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: با نگاهی گذرا به تاریخ کشورمان در قبل از وقوع انقلاب به خوبی متوجه می‎شویم که نه تنها ما از خود اختیار و قدرتی نداشتیم بلکه در کوچکترین تصمیم‎گیری برای امور کشور محتاج اظهارنظرهای غرب بودیم.

وی افزود: آمریکایی‌ها از بدو ظهور انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام، انقلاب اسلامی و ملت ما دریغ نکردند؛ چراکه به خوبی می‎دانستند قدرتمند شدن انقلاب باعث تضعیف قدرت و حتی سلطه‌گری آنها بر کشورهای اسلامی خواهد شد.

فلاحت‌پیشه گفت: امروز کشورمان به واسطه پیروزی انقلاب به جایگاهی از عزت و اقتدار در داخل و خارج از مرزها دست یافته که به الگویی موثر و کارآمد برای کشورهای مسلمان نشین و حتی برخی از کشورهای اروپایی تبدیل شده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکا و متحدانش با نظام و انقلاب اسلامی ما تمامی ندارد، تصریح کرد: دشمنی و کینه آمریکایی‌ها با جمهوری اسلامی زمانی دوچندان شد که فرزندان این آب و خاک به پیروی از سبک و سیره زندگی شهدا و امام شهدا (ره) برای نابودی جریان خبیث داعش و نجات مردم مظلوم عراق و سوریه کمر همت بسته و جهاد کردند.

وی گفت: یکی از دلایل مهم که می‎تواند تمام توطئه و اهداف ضداسلامی آمریکا و متحدانش را خنثی کند، وحدت و انسجام هرچه بیشتر مسلمانان است؛ لذا تاریخ نشان داده که هرگاه مسلمانان پشتیبان یکدیگر نبودند، خسارت‎های بزرگی را متحمل شدند.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش توان دفاعی کشورمان از اهداف و خواسته‎های مهم مسوولان و مردم است، گفت: در این برهه از زمان که دشمنان برای ضربه زدن به کشور ما شبانه‌روز تلاش می‎کنند، ارتقاء توان دفاعی کشورمان که صرفا جنبه بازدارندگی دارد از واجبات است.

وی در پایان جبهه مقاومت در عراق و سوریه و رشادت‌های جهادگران را اوج وحدت مسلمانان خواند و افزود: چه کسی فکر می‌کرد جریان تکفیری داعش با وجود حمایت‌های همه‌جانبه آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود در مدت زمان کوتاهی، زمین‌گیر شود؛ هدف آمریکا از تشکیل گروه تروریستی داعش، تجزیه کشورهای اسلامی در گذر زمان بود؛ لذا وحدت مسلمانان، بزرگترین عامل خنثی‌سازی اهداف این جریان بود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها