امیر سیاری در پاسخ به دفاع پرس:

منطقه رزمایش نداجا از جنوب هندوستان تا شرق سومالی است/ نیروهای بیگانه در زمان رزمایش قطعا باید این منطقه را ترک کنند

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه منطقه رزمایش ما در مدار ۱۰ درجه است که از جنوب هندوستان تا کشور سومالی و خلیج عدن را در بر می‌گیرد، گفت: در زمان رزمایش ما اعلامیه‌ای را صادر می‌کنیم که به تبع آن قطعا نیروهای بیگانه باید از منطقه رزمایش دور شوند.
کد خبر: ۳۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲ - 07December 2014

منطقه رزمایش نداجا از جنوب هندوستان تا شرق سومالی است/ نیروهای بیگانه در زمان رزمایش قطعا باید این منطقه را ترک کنند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار حبیبالله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، در حاشیه اختتامیه مسابقات قرآنی آجا در پاسخ به سؤال دفاع پرس مبنی بر اینکه محدوده رزمایش آتی نیروی دریایی کجاست، اظهار کرد: منطقه رزمایش ما در مدار ۱۰ درجه است که از جنوب هندوستان تا کشور سومالی و خلیج عدن را در بر میگیرد.

وی اضافه کرد: در زمان رزمایش ما اعلامیهای را صادر میکنیم که به تبع آن قطعا نیروهای بیگانه باید از منطقه رزمایش دور شوند.

سیاری در ادامه با اشاره به رونمایی از دستاوردها نداجا، بیان داشت: مسیر ما این است که تمام تجهیزات مورد نیاز در نیروی دریایی، اعم از شناورهای سطحی، زیرسطحی و پروازی را به دست توانمند جوانان خودمان تولید کرده و به کار بگیریم.

وی ادامه داد: تا امروز موفقیتهای بزرگی نصیب ما شده است که از ناوشکن جماران گرفته تا ناوهای موشکانداز و زیردریایی کلاس غدیر را شامل میشود. در آینده نیز زیردریایی فاتح به بهرهبداری خواهد رسید.

فرماند نداجا با اشاره به آمادگی نیروی دریایی ارتش برای حضور در اقیانوس اطلس، تصریح کرد: مطابق با قوانین بینالمللی ما حق حضور در آبهای آزاد دنیا را داریم. ما از این حق خود استفاده میکنیم و حتما در اقیانوس اطلس حضور خواهیم یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار