فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

خبرنگاران نقش مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه و جریان‌های فکری دارند

سردار « علی رزمجو» گفت: خبرنگار دارای عزت نفس، کرامت انسانی، تخصص خبری و سلامت فکری است که نقش مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه و جریان‌های فکری است
کد خبر: ۳۵۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ - 07August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر امروز در همایش روز خبرنگار با قدردانی از بسیج رسانه استان بوشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اصحاب رسانه اظهار داشت: کار خبرنگاری در جامعه کنونی از اهمیت خاصی برخوردار و این جایگاه بسیار مهم در جامعه تاثیرگذار است.

وی، با اشاره به اینکه در دنیای کنونی خبرنگاران دارای جایگاه مهمی است تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص جهانی، منطقه‌ای و پیچیدگی آن، این مهم بر اهمیت حرفه خبرنگاری می‌افزاید.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه یک خبرنگار از زوایای فکری مختلفی تحولات جامعه را مورد بررسی قرار می‌دهد گفت: نفوذ کلام و قلم، گستردگی فعالیت‌های خبرنگاران را در ابعاد گوناگون را مورد توجه قرار می‌دهد.

رزمجو با بیان اینکه خبرنگاران ایران اسلامی و انقلابی، حماسه آفرین هستند تصریح کرد: دنیا اکنون توجه ویژه‌ای به افکار خبرنگاران دارد و در این راستا خبرنگاران انقلابی می‌توانند افکار عمومی را بر اساس سیاست‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر هدایت کنند.

وی از تشکیل امپرطور بزرگ فرهنگی و رسانه‌ای جهانی و استکباری علیه نظام اسلامی ایران خبر داد و تاکید کرد: این رسانه‌ها و شبکه‌های معاند و ضد انقلاب می‌تواند هویت ملی، فرهنگی، دینی، اعتقادی و ارزشی ملل مستضعف و مسلمان را تهدید کند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه در هر جنگی هر دو طرف نبرد با ابزار و امکانات علیه یکدیگر استفاده می‌کنند خاطرنشان کرد: در جنگ رسانه‌ای و حرفه‌ای خبرنگار این مهم صادق است که دشمن با تمام ابزار و امکانات علیه ما بسیج شده‌اند.

رزمجو با اشاره به نقش مهم خبرنگاران انقلابی در برابر تهاجم رسانه‌ای استکباری گفت: خبرنگاران انقلابی، خبرهای کذب و تخریبی امپراطوری بزرگ رسانه‌ای را بی خاصیت می‌کند.

وی با بیان اینکه یک خبرنگار می‌تواند جریان‌سازی کند متذکر شد: خبرنگار دارای عزت نفس، کرامت انسانی، تخصص خبری و سلامت فکری است که نقش مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه و جریان‌های فکری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها