برگزاری نشست روشنگران فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد

نشست استانی روشنگران فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷ - 07August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، نشست استانی روشنگران فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی امروز با حضور اساتید، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، مسئولان ادارات و نهادهای فرهنگی، دانشجویان، مربیان تربیتی، فرهیختگان، هادیان سیاسی و مبلغان فرهنگی در یاسوج برگزار شد.

«وحید مثنوی» معاون فرهنگی و هنری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: تبیین کلیات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، امید آفرینی، تبیین گفتمان مقاومت، تبیین نقش رسانه و مسئله نفوذ و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن با بهره‌گیری از فضای مجازی از جمله اهداف برگزاری این نشست بوده است.

«روح‌الله سلگی» معاون سابق تحلیل و بررسی بسیج اساتید تهران هم در این نشست با بیان اینکه زمانه به نبرد عاشورا خیلی شبیه بوده و در واقع بیش از هر زمانی جبهه حق و باطل در مقابل هم ایستاده‌اند، گفت: امروزه کلکسیونی از شرایط حق و باطل تاریخ را شاهد هستیم.

وی افزود: رژیم صهیونیستی محورت شرارت در منطقه و یزید زمان با نماینده تمام عیار بنی‌امیه یعنی آل‌سعود با در دست داشتن پرچم اسلام طاغوتی که هیچ نسبتی با اسلام ناب محمدی ندارد جمع شده‌اند و جنگ احزاب علیه جمهوری اسلامی را ترتیب داده‌اند.

سلگی با اشاره به اینکه نبرد حق و باطل را در قرن 21 شاهد هستیم، ادامه داد: جبهه باطل تمام تلاش خود را بکار گرفته تا ایران اسلامی را از محوریت کانون جبهه حق تاریخ خارج کند.

معاون سابق تحلیل و بررسی بسیج اساتید تهران خاطرنشان کرد: کام مردم در داخل از برخی گفتارهای اقتصادی تلخ است که بخشی از این مشکلات به دلیل مدیریت جریان بروکرات در کشور بوده و هر کجا به توان داخلی اکتفا کردیم فتوحاتی را در تاریخ بشر همچون فرود آوردن پهپاد فوق مدرن  دشمن و تکه تکه کردن آن در آسمان خلیج فارس هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار