مسئول عقیدتی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

سلاح امروز دشمن ما جنگ نرم است که جوان و خانواده را هدف گرفته است

حجت‌الاسلام «سید محمدتقی حسینی» در دیدار با مسئولین بسیج طلاب همدان گفت: دشمن امروز دیگر با سلاح قبل حمله نمی کند، سلاح امروز دشمن ما جنگ نرم است که جوان و خانواده را هدف گرفته است.
کد خبر: ۳۵۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ - 08August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، صبح امروز حجت الاسلام «سید محمدتقی حسینی»، مسئول عقیدتی و امور روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با مسئولین بسیج طلاب استان همدان در حوزه هفته دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار به بررسی برنامه و طرح های پیشنهادی به مناسبت هفته دفاع مقدس پرداخته شد و نظرات هر یک از حاضرین جلسه مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام حسینی در این جلسه اظهار داشت: چشم دشمن هنوز نیز به این مرز و بوم هست ولی امروز دیگر با سلاح قبل حمله نمی کند، سلاح امروز دشمن ما جنگ نرم است که جوان و خانواده را هدف گرفته و ما باید سعی کنیم با درست نمایش دادن رشادت های جوانان در هشت سال دفاع مقدس، رشادت ها و ایثارگری ها نسل های بعد از جنگ را با دشمن آشنا کنیم.

وی ادامه داد: یکی از راه های معرفی قدرت و اتحاد مردم ایران که رمز پیروزی در دفاع مقدس بود داشتن برنامه های متنوع و متفاوت در هفته دفاع مقدس است که باید از این ظرفیت عالی به درستی استفاده شود و حوزه های علمیه و پایگاه های بسیج در حوزه ها نوک پیکان پیشرفت و سعادت جامعه دینی و مخصوصا نسل جوان می باشد.

 مسئول عقیدتی و امور روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: باید از فرصت هفته دفاع مقدس بهترین استفاده را کرد تا دشمن را نیز به درستی به همه معرفی کرد چرا که چهره دشمن ما امروز دیگر چهره قبل نیست همانطور که نوع جنگ ما عوض شده پس باید هوشیار باشیم و دیگران را نیز آگاه کنیم و فرصت مناسب برای این کار همین هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها