مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

نقش خبرنگاران در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن

سرهنگ «امیرعباس آسمند» طی پیامی گفت: خبرنگاران با بیان درست، دقیق و سریع رویدادها نقش مهمی در مقابله همه‌جانبه با تهاجم و ناتوی فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و جنگ‌ رسانه‌ای دشمن دارند.
کد خبر: ۳۵۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ - 08August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام سرهنگ «امیرعباس آسمند» به شرح زیر است:

17 مرداد سالروز شهادت «محمود صارمی» بزرگ‌مرد عرصه اطلاع‌رسانی که به عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده فرصتی برای پاسداشت خدمات و زحمات اهالی رسانه است که همواره با عشق و علاقه سختی‌های این مسیر را به جان خریده و در مسیر اطلاع‌‌رسانی خدمات نظام و انعکاس مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

خبرنگاران طلایه‌داران عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی و چشم بینا و زبان صادق و گویای جامعه هستند که بی هیچ چشم‌داشتی در مسیر توسعه گام برمی‌دارند و در دنیای امروز که بنگاه‌های دروغ‌پراکنی نظام‌های سلطه جهانی از طریق شانتاژهای خبری سعی در انعکاس خلاف واقع رویدادها دارند با بیان درست، دقیق و سریع رویدادها با تهاجم و ناتوی فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و جنگ‌ رسانه‌ای دشمن به مقابله همه‌جانبه می‌پردازند.

اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهدای عرصه رسانه به‌ویژه شهید «خداعفو عبدیانی» شهید رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد، روز خبرنگار را به همه سربازان جنگ نرم به‌ویژه خبرنگاران هم‌استانی تبریک عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار