جهانگیری:

اقتصاد کشور در شرایط فعلی به شدت نیازمند حضور فعالانه بخش خصوصی است

معاون اول رئیس جمهور به منظور افتتاح و بازدید از چند طرح و پروژه مهم صنعتی و اقتصادی دقایقی پیش وارد خراسان رضوی شد و در بدو ورود از سوی استاندار و جمعی از مدیران این استان مورد استقبال قرار گرفت.
کد خبر: ۳۵۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ - 08August 2019

اقتصاد کشور در شرایط فعلی به شدت نیازمند حضور فعالانه بخش خصوصی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، اسحاق جهانگیری پس از ورود به مشهد در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه سفر خود برای افتتاح چند طرح صنعتی متعلق به بخش خصوصی، گفت: اقتصاد کشور در شرایط فعلی به شدت نیازمند حضور فعالانه بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های تولیدی است و ما باید از حضور بخش خصوصی در این گونه طرح‌ها حمایت کنیم.

معاون اول رئیس جمهور یکی از برنامه‌های سفر خود به خراسان رضوی را شرکت در همایش تجلیل از کارآفرینان برتر کمیته امداد عنوان کرد و افزود: یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی مددجویان است تا به جای این که به مستمری کمیته نیازمند باشند، بتوانند روی پای خود بایستند.

وی با تأکید بر اهمیت خراسان رضوی و ضرورت اجرای اقتصاد مقاومتی در این استان، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی در این‌گونه استان‌ها اهمیت دوچندانی دارد و خراسان رضوی که از استان‌های مهم صنعتی، کشاورزی و گردشگری کشور است باید در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشد.

جهانگیری بیان کرد: امیدوارم در این سفر با مسؤولان خراسان رضوی گفت‌وگو و راهکارهایی برای حل مشکلات استان و حرکت درراستای توسعه فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها