خبرنگار پیشکسوت دفاع مقدس:

خبرنگاران دفاع مقدس حوادث جبهه‌ها و پیامدهای سیاسی و اجتماعی را تبیین می‌کردند

علی اعظم اصغری قاجاری گفت: خبرنگاران هشت سال دفاع مقدس با انعکاس به موقع، حوادث جبهه‌ها و پیامدهای سیاسی و اجتماعی عملیات‌های رزمندگان را برای امت همیشه در صحنه تبیین می‌کردند.
کد خبر: ۳۵۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶ - 08August 2019

خبرنگاران دفاع مقدس حوادث جبهه‌ها و پیامدهای سیاسی و اجتماعی را تبیین می‌کردند«علی اعظم اصغری قاجاری» خبرنگار جانباز، برگزیده و پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، با اشاره به نقش حماسی خبرنگاران جنگ در هشت سال دفاع عاشورایی، اظهار داشت: رسانه‌های جنگ یکی از بسترهای فعال مردم با دفاع مقدس بودند و در دوران مقاومت اسلامی نیز نقش تعیین کننده ای در عرصه‌های اطلاع رسانی داشته اند.

وی ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» که به روز مقدس خبرنگار نامگذاری شده است، اظهار داشت: روز خبرنگار، روز تجلیل از قلم‌های پاک باخته ای است که حماسه‌های ماندنی امت بپاخاسته جهان اسلام را در تاریخ دفاع مقدس و مقاومت اسلامی رقم می‌زند.

اصغری قاجار که بیش از 50 سال در کسوت خبرنگار، هنرمند و نویسنده جبهه اسلام ناب محمدی به طرز مطلوبی به تکلیف الهی خود عمل کرده است، افزود: خبرنگاران هشت سال دفاع مقدس با انعکاس به موقع، حوادث جبهه‌ها و پیامدهای سیاسی و اجتماعی عملیات‌های رزمندگان را برای امت همیشه در صحنه تبیین می‌کردند.

وی افزود: خبرنگاران جنگ همانند سایر رزمندگان اسلام در خطوط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل حضور می‌یافتند و بعضا تا عمق خاکریزهای دشمن نفوذ می‌کردند.

همرزم شهیدان چمران و آوینی تصریح کرد: حضور مستمر و چشمگیر جوانان و نوجوانان ایثارگر در جبهه‌های نبرد، مرهون اطلاع رسانی و انتقال فضائل معنوی و اخلاقی شهیدان و رزمندگان توسط خبرنگاران جنگ بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار