گام دوم/ فرماندار گچساران مطرح کرد؛

ضرورت توجه خبرنگاران به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

علی خوان‌پایه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر قانون‌مداری، بی‌طرفی، انسجام و وحدت ملی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: لازم است خبرنگاران به این بیانیه توجه جدی داشته باشند.
کد خبر: ۳۵۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰ - 08August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، «علی خوان‌پایه» فرماندار شهرستان گچساران عصر امروز در جشن روز خبرنگار اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه دوم گام انقلاب اسلامی به دو موضوع قانون‌مداری، بی‌طرفی، انسجام و وحدت ملی تاکید داشته‌اند.

فرماندار گچساران افزود: رسانه‌ها وظیفه دارند به موضوع وحدت و انسجام ملی بپردازند و از آنچه که موجب وارد شدن خدشه به انسجام و وحدت می‌شود پرهیز کنند.

خوان‌پایه با اشاره به انتخابات سال جاری، گفت: رسانه‌ها دو مبحث قانون‌مداری و بی‌طرفی که در بیانیه دوم انقلاب مطرح شده است را در دستورکار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه رسانه، دولت و ملت همه باید در مقابل هجمه‌های دشمن ایستادگی داشته باشند، گفت: وظیفه رسانه‌ها اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه است.

فرماندار گچساران رسانه و دولت را ملزوم و لازم همدیگر دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خبرنگاران از وضعیت اقتصادی خوبی برخوردار نیستند، بایستی شرایط اقتصادی خبرنگاران از سوی متولیان امر مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار