امام جمعه لنده:

اعتماد به جوانان سبب پیشرفت کشور می‌شود

حجت‌الاسلام محمودی‌ اصل با بیان اینکه اعتماد به جوانان سبب پیشرفت کشور می‌شود، گفت: باید همه ما با همکاری این نسل در راستای رفع موانع سد راه آنها گام برداریم.
کد خبر: ۳۵۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ - 09August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «سید هدایت محمودی‌اصل» امام جمعه لنده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر، اظهار داشت: امروز در حالی کشور ما منادی دین اسلام است که توطئه‌های دشمنان روز به روز علیه این دین الهی در حال افزایش است اما با توکل بر خدا، این رسالت جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب در مسیر خود در حال انجام است.

وی با تأکید بر اینکه اعتماد به جوانان سبب پیشرفت کشور می‌شود، افزود: رسالت اصلی پیشرفت کشور به دوش جوانان است و باید همه ما با همکاری این نسل در راستای رفع موانع سد راه آنها گام برداریم.

امام جمعه لنده با بیان اینکه بهبود شرایط اقتصادی کشور نیازمند همراهی مسئولان است، گفت: نشانه‌هایی از بهبود وضعیت اقتصاد وجود دارد که افق اقتصاد کشور را روشن کرده است.

محمودی‌اصل عنوان کرد: شرایط اقتصادی کشور نشان‌دهنده بی‌اثر بودن تحریم‌ها است به شرط اینکه مسئولان بپذیریند که اقتصاد ما محتاج غرب نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار