امام جمعه موقت یاسوج:

هدف «مقاومت» بازدارندگی در برابر تهدیدهای دشمن است

حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» هدف مقاومت را بازدارندگی در برابر تهدیدهای دشمن دانست و گفت: رسیدن ایران به استقلال سیاسی در سطح جهان نتیجه پیگیری گفتمان مقاومت است.
کد خبر: ۳۵۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ - 09August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع)، اظهار داشت: آن حضرت مبدأ دانشگاه اسلامی و تربیت‌کننده تعداد زیادی از دانشمندان اسلامی بود و تلاش‌های زیادی برای شکوفایی معارف دین انجام داد.

وی اندیشه مقاومت در برابر دشمن را از زیباترین گل‌واژه‌های دین دانست و افزود: اگر کشوری مورد هجوم اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دشمن قرار گرفت سه گزینه تسلیم، نرمش قهرمانانه و مقاومت را پیش رو دارد که گزینه سوم از پشتوانه علمی و منطقی در دین برخوردار است.

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه امام حسین (ع) در مقابل دستگاه ظلم و جور ایستاد و مقاومت و اندیشه ارزشمند او در طول تاریخ باقی ماند، عنوان کرد: هدف مقاومت بازدارندگی در برابر تهدیدهای دشمن است.

حکمتی‌نیک بیان کرد: در حوزه سیاسی و نظامی اکنون در مرز بازدارندگی کامل در مقابل دشمن هستیم که نمونه بازدارندگی در عرصه نظامی ساقط کردن پهباد فوق پیشرفته دشمن بود.

وی رسیدن ایران به استقلال سیاسی در سطح جهان را نتیجه پیگیری گفتمان مقاومت دانست و ابراز کرد: در بیان رهبر معظم انقلاب بن‌بستی وجود ندارد و ما نیازمند مدیریت انقلابی برای بهبود وضع اقتصادی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار