خوزستان سیاه پوش شهادت حضرت امام محمدباقر(ع) شد

همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت هفتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام محمدباقر(ع) شهرهای مختلف استان خوزستان به عزاداری پرداختند.
کد خبر: ۳۵۷۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴ - 09August 2019

خوزستانی ها سیاه پوش شهادت حضرت«امام محمدباقر(ع)» شدند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت هفتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام محمدباقر(ع) شهرهای مختلف استان خوزستان عزادار شدند.

مردم ولایتمدار خوزستان در سالروز شهادت حضرت باقرالعلوم(ع) پرچم عزا برافراشتند و در سوگ این امام همام به عزاداری پرداختند.

مراسم عزاداری و سوگواری سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر(ع) با حضور قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در کلانشهر اهواز، شهرها و روستاهای استان خوزستان برگزار شد.

مردم خرمشهر قهرمان نیز با حضور در مساجد این شهر در سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر(ع) به عزاداری و سوگواری پرداختند.

مردم شهر یک هزار شهید مسجدسلیمان نیز با حضور در مساجد و حسینیه‌های شهر خود از جمله مسجد جامع نمره یک در سوگ حضرت امام محمدباقر(ع) به عزاداری پرداختند و اشک ماتم از دیدگان جاری کردند.

همچنین به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام محمدباقر(ع) مردم باغملک با حضور در مساجد و اماکن مذهبی این شهر عزاداری و سوگواری کردند.

در شهر رامهرمز نیز مراسم سوگواری به مناسبت سالروز شهادت حضرت باقرالعلوم(ع) برگزار شد که اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در آن حضور داشتند.

در شهرهای دیگر خوزستان مانند آبادان، دزفول، شوشتر، سماله، جنت مکان، صیدون، میداوود، رودزرد، مشراگه، جایزان، جولکی، دهدز، گلگیر، لالی، اندیکا، آبژدان، قلعه خواجه، اروندکار، چوئبده، مینوشهر، شادگان، دارخوین، رامشیر، خنافره، بستان، ابوحمیظه، کوت سید نعیم، حمیدیه و قلعه تل نیز به مناسبت شهادت حضرت باقر(ع) مراسمات سوگواری با حضور مردم این شهرها برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار