امام جمعه اهواز:

مسئولان مشکلات حاشیه شهر اهواز را از نزدیک ببینند

حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد گفت: در حاشیه شهر اهواز مشکلات و محرومیت‌هایی داریم که تا مسئولان از نزدیک آنها را نبینند، متوجه آن نمی‌شوند.
کد خبر: ۳۵۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱ - 09August 2019

مؤمنان به برکات عید سعید قربان توجه جدی داشته باشند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سید«عبدالنبی موسوی فرد» امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به شهادت امام محمد باقر(ع) و تبریک روز خبرنگار و همچنین در پیش بودن روز عرفه اظهار داشت: کسی که در شب عرفه، شب‌زنده‌داری کند، دعایش مستجاب می‌شود و خداوند ثواب ۱۷۰ سال عبادت را در پرونده اعمالش می‌نویسد و همچنین توبه بندگان خداوند، مورد قبول قرار می‌گیرد.

وی همچنین به در پیش بودن عید سعید قربان اشاره کرد و افزود: این عید برکت فراوانی دارد و مؤمنان به آن توجه جدی داشته باشند.

امام‌جمعه اهواز یادآور شد: نماز عید سعید قربان به امامت آیت‌الله موسوی جزایری ساعت ۸ صبح در همین مکان اقامه می‌شود.

موسوی فرد به بازدید خود از شرکت لوله‌سازی اهواز اشاره کرد و با تأکید بر اینکه امسال سال رونق تولید است، گفت: مشکلات فراوانی جلوی این شرکت قرار گرفته است. این شرکت وامی را از بانکی دریافت کرده است و انتظار داریم بانک‌ها در این خصوص با این شرکت همکاری کنند.

امام‌جمعه اهواز اضافه کرد: قرار است به‌صورت منظم از مناطق محروم بازدید کنیم. در همین حاشیه اهواز مشکلاتی داریم و تا وقتی بصورت حضوری و میدانی نرویم و نبینیم، متوجه نمی‌شویم در حاشیه شهر چه خبر است.

موسوی‌فرد در پایان با اشاره به تحریم های دشمنان تصریح کرد: بارها گفته ام اگر مسئولان نظام در جریان مذاکره، کلام مقام معظم رهبری را سرلوحه خود قرار می دادند ما کمترین خسارت را می‌دیدیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار