امیر پوردستان:

در آینده نزدیک فروپاشی آمریکا را خواهیم دید

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مسیر، مسیرِ اقتدار نظام و عزت جمهوری اسلامی است و زمان افول آمریکاست و در آینده نزدیک فروپاشی آمریکا را خواهیم دید.
کد خبر: ۳۵۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳ - 09August 2019

در آینده نزدیک فروپاشی آمریکا را خواهیم دیدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بیستمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه سراسر کشور اظهار داشت: تمامی حرکاتی که در زمین، هوا و دریا، چه در مرزها، چه در خارج مرزها و چه در فرامنطقه انجام می‌شود، تحلیل می شود و متناسب با آن‌ها، ظرفیت‌های دفاعی لازم اتخاذ می شود.

وی با اشاره به تلاش آمریکا برای ایجاد ائتلاف در خلیج فارس، افزود: آمریکایی‌ها بنا دارند ائتلافی تشکیل دهند ولی وقتی مسئله را مرور می‌کنیم می‌بینیم به جز یکی دو کشور بقیه کشورها جزء این ائتلاف نیستند و این ائتلاف قبل از اینکه تشکیل شود شکست خورده است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مسیر، مسیرِ اقتدار نظام است، مسیر، مسیرِ عزت جمهوری اسلامی است و زمان افول آمریکاست و انشاالله در آینده نزدیک فروپاشی آمریکا را خواهیم دید.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار