مدیر عامل ساتا خبر داد؛

افزایش ۲۴ درصدی حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح در سال ۹۸

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح از افزایش ۲۴ درصدی حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۵۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ - 10August 2019

محمودزادهبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «ابراهیم محمودزاده» مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: نخستین جشنواره ملی کسب و کار‌های بازنشستگان نیرو‌های مسلح، چهارم و پنجم شهریور در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: سالانه رقمی بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان به حساب بازنشستگان نیرو‌های مسلح واریز می‌شود.

مدیر عامل ساتا افزود: با توجه به تورم‌هایی که در ۲ سال اخیر ایجاد شده است، بررسی کردیم که چگونه می‌توانیم نیاز‌های بازنشستگان عزیز را در حوزه اقتصادی تأمین کنیم.

محمودزاده با بیان اینکه امسال به صورت میانگین ۲۴ درصد به حقوق بازنشستگان افزوده شد، گفت: ۷۵۰ هزار تومان کف و یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان سقف افزایش حقوقی بازنشستگان نیرو‌های مسلح در سال ۹۸ است. همچنین بازنشستگان نیرو‌های مسلح از تخفیف ۳۰ درصدی فروشگاه‌های اتکا نیز برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: در همین راستا اپلیکیشن جشنواره ملی کسب و کار‌های بازنشستگان نیرو‌های مسلح موسوم به کوکباز در فضای مجازی پیش بینی شد تا خدمات بهتر و بیشتری به بازنشستگان ارائه شود.

رئیس هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح افزود: ایده، محصول، شرکت‌های نوپای کوچک و متوسط، تعاونی و شرکت‌های مشارکتی و محتوا‌های دولتی، ۵ حوزه ملی کسب و کار‌های بازنشستگان نیرو‌های مسلح را تشکیل می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: ما سعی کردیم برای شرکت‌کنندگان در جشنواره ملی کسب و کار‌های بازنشستگان نیرو‌های مسلح، از واژه «بازایستاده» استفاده کنیم تا از این طریق بازنشستگان عزیز را انگیزه مضاعف و تحرک بیشتر داده باشیم.

محمودزاده با بیان اینکه تسریع در ارائه خدمت و ارزان تمام کردن خدمت، دو هدفی مد نظر ما برای جشنواره ملی کسب و کار‌های بازنشستگان نیرو‌های مسلح است، گفت: سیستم جشنواره ملی کسب و کار‌های بازنشستگان نیرو‌های مسلح به صورت ۲۴ ساعته در خدمت بازنشستگان نیرو‌های مسلح است که به سهولت می‌توانند از این بستر جهت دریافت خدمات استفاده کنند.

مدیرعامل ساتا با بیان اینکه تا امروز قریب به ۲ هزار نفر از بازنشستگان نیرو‌های مسلح برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کردند، افزود: در این جشنواره از بازنشستگان نیرو‌های مسلح که بعد از بازنشستگی کسب و کاری را راه‌اندازی کردند تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در پایان روز دوم این جشنواره، از برگزیدگان نهایی هر یک از حوزه‌ها تجلیل خواهد شد، گفت: بسیاری از بازنشستگان نیرو‌های مسلح به ما می‌گویند که وضعیت ما بد نیست، اما ما خانواده‌ای داریم که بیکار در آن وجود دارد؛ لذا به این منظور کمیته عالی اشتغال را برای فرزندان بازنشستگان نیرو‌های مسلح و حتی خود بازنشستگانی که همچنان توان کار کردن دارند، ایجاد کردیم. این کمیته به صورت وام و همچنین ایجاد و راه‌اندازی کارخانه فعالیت می‌کند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در پایان گفت: امروز پایین‌ترین سطح دریافت حقوق در میان بازنشستگان ما دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها