همکاری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان با سازمان بهزیستی استان

مسئول ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از همکاری این اداره‌کل با سازمان بهزیستی استان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ - 10August 2019

«محمد برخوردار» مسئول ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در همدان، از دیدار امروز سردار «مهدی ظفری» مدیرکل به همراه مسئول ادبیات حفظ آثار دفاع مقدس استان با «حمیدرضا الوند» مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان خبر داد.

برخوردار گفت: این دیدار با محوریت همکاری و تفاهم بیشتر در زمینه‌های فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس برگزار شد که به بررسی موضوعات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مددجویان و کارکنان سازمان بهزیستی پرداخته شد.

مسئول ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان افزود: در ادامه جلسه به ظرفیت‌های موجود در این دو اداره‌کل در زمینه چاپ و نشر کتب دفاع مقدس اشاره شد و برگزاری نمایشگاه، یادواره شهدا، برپایی شب خاطره و حمایت از مقالات فرهنگی در حوزه دفاع مقدس نیز مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

وی عنوان کرد: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان نیز در همکاری با سازمان بهزیستی استان همدان حمایت از آثار هنری شامل عکس، خاطره، داستان و دلنوشته مددجویان را پذیرفت و وعده برپایی نمایشگاهی از آثار مددجویان را در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان داد.

برخوردار متذکر شد: در پایان جلسه امروز با مدیرکل سازمان بهزیستی نیز به مسئله چاپ کتاب های دفاع مقدس و نشر آنها اشاره و نیز بر همکاری دو اداره جهت ایجاد کتاب صوتی دفاع مقدس تاکید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار