رحیمی جهان‌آبادی مطرح کرد؛

آمادگی مجلس برای همکاری با قوه قضائیه در زمینه مبارزه با فساد

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه مجلس از هیچ کمکی برای مبارزه با فساد دریغ نمی‌کند بر ضرورت جلوگیری از فعالیت قضات و کارکنان فاسد در دستگاه قضا تاکید کرد.
کد خبر: ۳۵۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ - 10August 2019

آمادگی مجلس برای همکاری با قوه قضائیه در زمینه مبارزه با فسادبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، جلیل رحیمی جهان‌آبادی عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی مجلس، اظهارات رئیس دستگاه قضا مبنی بر اخراج قضات ناصالح و فاسد را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: عملکرد حجت‌الاسلام رئیسی در طول فعالیت ۵ ماهه در دستگاه قضا بیانگر این است که انتخاب ایشان از سوی مقام معظم رهبری انتخابی بسیار شایسته و حساب شده بوده است.

وی با بیان اینکه عملکرد رئیس دستگاه قضا در مبارزه با فساد به افزایش اعتماد مردم نسبت به نظام کمک می‌کند، افزود: از سویی باعث دلگرمی تمامی دستگاه‌ها و مسئولان پاکدست نظام خواهد شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولانی در کشور بدون هیچ گونه توقعی صادقانه در حال خدمت هستند این در حالی است که برخی افراد با بدبین کردن مسئولان نظام، عملکرد مسئولان پاکدست را زیر سوال می‌برند.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه باید ملجا، مدافع حقوق و پناهگاه مردم باشد، تصریح کرد: نباید به قضات و کارکنان فاسدی که به هر دلیلی، آبروی دستگاه قضا و جایگاه شریف قضاوت و نظام مقدس اسلامی را از بین می‌برند اجازه فعالیت داده شود.

رحیمی جهان‌آبادی با بیان اینکه مبارزه با فساد باید از دستگاه قضا شروع شود، ادامه داد: به طور قطع فعالیت قضات فاسد در قوه قضائیه اعتماد عمومی را خدشه‌دار خواهد کرد؛ حجت الاسلام رئیسی با دقت و شجاعت در حال مبارزه با فساد است.

وی افزود: اخبار و اطلاعاتی که از مبارزه گسترده و اصولی حجت‌الاسلام رئیسی با فساد منتشر می‌شود مایه دلگرمی و خوشحالی ما نمایندگان مجلس است و به طور قطع مجلس از هر کمکی به ویژه قانونگذاری برای مبارزه با فساد و حمایت از دستگاه قضا فروگذار نخواهد کرد.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخزر در مجلس دهم، ادامه داد: بسیار خرسندیم که حجت الاسلام رئیسی مبارزه با فساد را از درون قوه قضائیه شروع کرده و بی‌شک راه و مسیر ایشان بسیار دقیق است؛ می‌طلبد رعایت حقوق شهروندی در رسیدگی‌های قضائی مورد توجه جدی قرار گرفته و با قضات فاسدی که رفتارشان در شان جمهوری اسلامی ایران نیست مبارزه شود.

پایان پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها