سردار شریف:

نظام مبتنی بر ولایت فقیه نسخه شفابخشی برای همه جوامع است

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: نظام مبتنی بر ولایت فقیه نسخه شفابخشی برای همه جوامع است و انقلاب اسلامی یک گفتمان جدید و مبتنی بر فطرت انسان‌ها است.
کد خبر: ۳۵۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ - 11August 2019

نظام مبتنی بر ولایت فقیه نسخه شفابخشی برای همه جوامع است / سرنگونی پهپاد آمریکایی بسیاری را شوکه کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران امروز در مراسم روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران برتر جشنواره راهیان نور و فعالان حوزه بسیج و سپاه که در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد با بیان اینکه ما با تمام وجود اعتقاد داریم که کار رسانه‌ای یکی از موله‌های اصلی قدرت‌های نظام جمهوری اسلامی است، قدرت گفتمانی را اصلی‌ترین قدرت برشمرد.

وی با عنوان اینکه هر چه محتوای پیام قدرتمندتر باشد تأثیرگذاری بیشتری دارد، تولید پیام بر مبنای این قدرت را خیلی مهم دانست و گفت: متحصربه فرد بودن یکی از مولفه‌های پیام‌هاست و همه پیام‌ها و گفتمان‌ها برای مشخص کردن راهنمای زندگی در دو جهان است.

این مسئول با بیان اینکه در کشوری زندگی می‌کنیم که پیام آن بر اساس قرآن و وحی الهی است، ادامه داد: نظام مبتنی بر ولایت فقیه نسخه شفابخشی برای همه جوامع است و انقلاب اسلامی یک گفتمان جدید و مبتنی بر فطرت انسان‌ها است.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: در 40 سال گذشته در یک رویارویی کاملا سازمان یافته با دشمن دست و پنجه نرم کردیم و دشمن تلاش می‌کند با ایجاد جنگ روانی بر مبنای تجزیه و تحلیل آماری 50 میلیون جوان جامعه را از گذشته خود پشیمان کند.

وی افزود: قبل از انقلاب 135 هزار مستشار آمریکایی تصمیمات این کشور را عهده‌دار بوده و همه کار بودند و بر اساس گزارش‌ها، قبل از بهمن 57 حدود 70 درصد مردم کشور در روستاها و 30 درصد در شهرها زندگی می‌کردند و روستاهای آن زمان فاقد برق، جاده، آب آشامیدنی و بهداشت بود.

شریف با بیان اینکه پشیمان کردن از گذشته محور اول دشمنان نظام است، عنوان کرد: دشمن در محور دوم فعالیت خود همه چیز را بحرانی و درهم ریخته و در حال سقوط به افکار عمومی القاء کرده در حالی‌ که همه موله‌های قدرت و اقتدار یک نظام و ثبات یک کشور در ایران ثابت و مشخص است.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران امنیت حاکم بر کشور را عالی دانست و یادآور شد: داعش که برای ایجاد امنیت رژیم صهیونیستی و درهم ریختن جغرافیای جهان اسلام ایجاد شده بود تا قلب کشورهای اروپایی نفوذ کرد و با شکست مواجه شد.

وی فلسفه ایجاد داعش و کشاندن درگیری‌ها در جغرافیای جهان اسلام را از نقشه‌های دشمنان برشمرد و گفت: وضعیت در اردوگاه مقابل بحرانی است و ثبات در جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مطلوب و عالی است.

این مسئول خانواده در ایران مهمترین عنصر اجتماعی است و با بیان اینکه بانوان در ایران در سایه اسلام و قوانین جمهوری اسلامی عزت پیدا کرده‌اند، افزود: ایران اسلامی مهد توجه به بانوان است.

شریف با عنوان اینکه دشمن چیزی برای عرضه مقابل جمهوری اسلامی ایران ندارد، گفت: دشمنان در همه پرونده‌ها و برنامه‌ها علیه ایران بازنده صرف بوده اند و جمهوری اسلامی به فضل الهی و برکت رهبری توانست جنگ و تهدید را به یک فرصت اساسی تبدیل کند و امروز همه توانمندی دفاعی ایران را قبول دارند.

وی با بیان اینکه سرنگونی پهپاد آمریکایی با تجهیزات داخلی، بسیاری را شوکه کرده است، بیان داشت: جمهوری اسلامی در روز مبادا طوفان خشمی خواهد شد که انتقام خون شهیدانش را خواهد گرفت و کسی نمی‌تواند جلویش بایستد.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران تصریح کرد: جمهوری اسلامی 40 سال با سخت‌ترین شرایط اداره شد و امروز فصل شکوفایی است و آینده بسیار روشن و درخشانی دارد.

این مسئول متذکر شد: با روحیه همدلی و وحدت در کشور و ظرفیت هوش‌ استعداد‌ قدرت و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی هیچ مشکلی غیر قابل حل نبوده و خداوند وعده نصرا داده است؛ ما به شکست فکر نمی‌کنیم و به انجام تکلیف فکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار