خبرنگار دفاع مقدس رتبه برتر جشنوار «رسانه در راهیان نور» را كسب كرد

«حدیثه صالحی» خبرنگار دفتر خبرگزاری دفاع‌ مقدس در استان مازندران رتبه برتر سومین جشنواره «رسانه در راهیان نور» را به خود اختصاص داد و مورد تقدیر قرار گرفت.
کد خبر: ۳۵۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ - 11August 2019

خبرنگار دفاع‌پرس مازندران عنوان برگزیده جشنواره «رسانه در راهیان نور» را کسب کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه بسیج و سپاه که امروز با حضور  سردار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد، از برگزیدگان سومین جشنواره «رسانه در راهیان نور» تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که با تجلیل از خانواده مستندساز شهید «هادی باغبانی» همراه بود، از «حدیثه صالحی» خبرنگار دفتر خبرگزاری دفاع‌ مقدس در استان مازندران که رتبه برتر سومین جشنواره «رسانه در راهیان نور» را به خود اختصاص داده بود، مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخشی از این لوح آمده است:

با آرزوی صحت و سلامتی برای طلایه‌داران عرصه رسانه‌های استان شهیدپرور مازندران، همت والای شما را در راه تبیین فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان برگزیده در «جشنواره رسانه در راهیان نور» قابل ستایش بوده و این لوح تقدیر تقدیم حضورتان می‌گردد.

در همایش تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال در عرصه عملکرد سپاه و بسیج، اختتامیه جشنواره رسانه در راهیان نور، اختتامیه سومین جشنواره عکس خبری سپاه کربلا در سال 97 و افتتاح استودیو گروه تلویزیونی سپاه کربلا، تقدیر از رسانه برتر سال 97 در بخش انعکاس عملکرد سپاه و بسیج، تجلیل از خبرنگاران فعال و برگزیده افتخاری بسیج، همچنین قدردانی از رسانه‌ها و خبرنگارانی که در حوزه اطلاع رسانی عملکرد امدادی و خدمات‌رسانی سپاه و بسیج در حادثه سیل اقدامات شایسته‌ای انجام دادند، از جمله برنامه‌های این همایش بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها