ابراز خرسندی آیت‌الله «علم‌الهدی» از راه‌­اندازی دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس در شهرستان­‌ها

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در دیدار با سردار یوسفعلی‌­زاده گفت: راه­‌اندازی دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس، اداره­‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان را از ایستایی و بن بست اداری خارج کرد و به شما فرصت داد تا در جای جای استان حضور داشته باشید و نقش‌­تان را پیگیری کنید.
کد خبر: ۳۵۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵ - 11August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی امروز با آیت‌الله «سید‌احمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار «یوسفعلی‌زاده» در این دیدار گزارشی از روند رو به جلو احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی ارائه کرد.

وی در خصوص پیگیرهای صورت گرفته در حوزه عمرانی برای رسیدن به وضع مطلوب که شامل هماهنگی و پیگیری از آستان قدس رضوی برای احداث مسجد، پیگیری برای محوطه­‌سازی و آماده­‌سازی محیط موزه با محوریت شهرداری و پیگیری ارتباط دهی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با مجتمع فرهنگی آیه­‌ها از طریق سپاه امام رضا(ع)، می­‌شود مطالبی بیان کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی در ادامه در مورد راه‌­اندازی دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس در سطح شهرستان­‌ها گزارشی ارائه کرد.

این مسئول در زمینه ایجاد ظرفیت، علی‌ رغم محدودیت­ منابع و اعتبارات و تأیدیه­‌ صددرصدی برنامه‌های سال جاری اداره­‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس استان توضیحاتی ارائه کرد.

آیت الله علم الهدی نیز در این دیدار از فعالیت­‌های صورت گرفته توسط اداره‌­کل حفظ آثار دفاع مقدس استان از جمله آغاز مجدد عملیات اجرایی احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان ابراز خرسندی کرد و مقرر شد در تعامل با بعضی از ساختارها و دستگاه‌­ها جهت تسریع در خصوص پیگیری­‌های صورت گرفته به منظور احداث مسجد، محوطه‌سازی و ارتباط دهی مرکز فرهنگی و مجتمع آیه­‌ها، تأکیدات و تذکراتی داشته باشد.    

وی در ادامه از راه‌­اندازی دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس در شهرستان­‌ها اظهار خوشحالی کرد و تقویت این دفاتر را مورد تأکید قرار داد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی ضمن تشکر از راه­‌اندازی این دفاتر، ادامه داد: بیشتر از آغاز مجدد عملیات اجرایی مرکز فرهنگی استان از راه‌­اندازی این تشکیلات خوشحال شدم. راه‌­اندازی دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس، اداره‌­کل حفظ آثار دفاع مقدس استان را از ایستایی و بن بست اداری خارج کرد و به شما فرصت داد تا در جای جای استان حضور داشته باشید و نقش‌­تان را پیگیری کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها