هشدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مدیران کم‌کار در حوزه ایثار و شهادت

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: با مدیران کم‌کار و سهل‌انگار به‌ویژه در حوزه ایثار و شهادت در هر جایگاهی که باشند بدون تعارف برخورد می‌شود.
کد خبر: ۳۵۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ - 11August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به جایگاه مهم این شورا، اظهار داشت: مسئولیت شورا و دستگاه‌های اجرایی متولی در قبال حوزه ایثار و شهادت خطیر بوده و مدیران باید به این مهم توجه کنند.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌پذیری و مسئولیت گرفتن شأن و منزلت دارد، افزود: در نقطه مقابل، این کار پاسخگویی و هزینه هم دارد و هر مدیری در هر مسئولیتی باید پاسخگوی عملکردش باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابهت و عظمت امروز مسئولان را مدیون خون شهدا دانست و گفت: با مدیران کم‌کار و سهل‌انگار به‌ویژه در حوزه ایثار و شهادت در هر جایگاهی که باشند بدون تعارف برخورد می‌شود.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست از تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان با همکاری دانشگاه یاسوج خبر داد و اظهار داشت: تاکنون 75 پرونده علمی شکل‌گیری و 20 مقاله تعیین تکلیف شده است.

وی تدوین 60 مقاله و 100 پرونده علمی دیگر را از مهمترین برنامه‌های این اداره‌کل در سال جاری در زمینه تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس برشمرد و افزود: برای انجام این کار به 510 میلیون ریال اعتبار نیاز است که در این زمینه نیارمند تأمین اعتبار هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس جدول زمان‌بندی تعیین شده این دانشنامه باید تا پایان سال 99 تدوین، چاپ و منتشر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها