مدیرکل حفظ آثاردفاع مقدس لرستان خبر داد؛

نامگذاری سالن آمفی تئاتر مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان به نام شهید «موسوی»

سرهنگ «حجت‌الله ناصر‌پور» گفت: در هفته دفاع مقدس و همزمان با افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان سالن آمفی تئاتر این مرکز به نام شهید «سید نور خدا موسوی» نامگذاری می‌شود.
کد خبر: ۳۵۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷ - 11August 2019

سالن آمفی تئاتر مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان به نام شهید «سید نور خدا موسوی» نامگذاری می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در دیدار با خانواده شهید «سید نور خدا موسوی» اظهار داشت: توازن، صحت، انصاف، دقت و بی‌طرفی از ویژگی‌های خاص یک خبرنگار است.

وی افزود: شهدایی مانند شهید «محمود صارمی» با شهادت خودشان ویژگی شرافت را به سایر مولفه‌های خبرنگاری اضافه کردند.

ناصرپور با بیان اینکه خانواده شهید «سید نور خدا موسوی» برای همه ما باعث افتخار است، بیان داشت: شهید «سید نورخدا» نه تنها به لرستان شرافت داد بلکه تا روزی که جامعه اسلامی و تمدن اسلامی تشکیل می‌شود این شهید والامقام نیز برای همه ما مایع افتخار است.

مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس لرستان ادامه داد: اگر بخواهیم یکی از خبرنگاران پیش گام را در حوزه ایثار و شهادت نام ببریم، «کبری حافظی» همسر شهید «سید نور خدا» را باید نام ببریم چرا وی روایتگر وجود مبارک سید عزیزی است که جان شیرینش را برای امنیت کشور در طبق اخلاص گذاشت.

وی با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس یک جایگاهی است که فرمانده و رئیس آن اباعبدالله الحسین (ع) است، تصریح کرد: هیچ کس ادعای ریاست بر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را ندارد چرا که در مکتب عاشورایی، این مرکز تنها جایی است که می‌تواند ارزش‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل‌های بعدی منتقل کند.

ناصرپور از نامگذاری آمفی تئاتر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان به نام شهید «سید نورخدا موسوی» خبر داد و گفت: ان‌شاءالله این مسئله را به بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس اعلام می‌کنیم و با مصوبه سازمان یادمان‌ها و نظام مهندسی، تابلو آمفی تئاتر موزه دفاع مقدس و مرکز فرهنگی لرستان به نام این شهید والامقام، همزمان با افتتاح این مکان در هفته دفاع مقدس بر سر درش نصب شود.

در این دیدار با اهدا هدیه و لوح تقدیر از کبری حافظی همسر شهید تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار