مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

خبرنگاران بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیدند

هدایت مظلومی گفت: خبرنگاران با روایت حقیقت بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی‌ادعا، وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده‌اند.
کد خبر: ۳۵۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱ - 11August 2019

 خبرنگاران بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بردوش کشیدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران از «علی اعظم اصغری قاجاری»خبرنگار پیشکسوت مازندرانی دفاع مقدس و مقاومت اسلامی در ساری تقدیر کرد.

مظلومی در سخنانی اظهار داشت: خبرنگاران با روایت حقیقت بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بردوش کشیده و خاضعانه و بی‌ادعا، وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

وی  ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر اصحاب رسانه، افزود: طلایه‌داران این سلسله راهیان وادی و اگاهی بخش، مجاهدانی هستند که در نگارش خبر، از جوهر جان خویش مرکب ساختند و در سپهر شهادت و ایثار ستارگانی جاوید شدند.

«علی زیبافر» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ساری نیز طی سخنانی ضمن تجلیل از مقام والای خبرنگاران شهید و ایثار گر گفت: شهدا نسیم عبودیت را بر کالبد آحاد جامعه دمیدند و بدینوسیله راه تقرب به خداوند قادر متعال را به نحو احسن آموختند.

همچنین در این مراسم «اصغر عزیزی» معاون مالی اداری بنیاد شهید ساری طی سخنانی اظهار داشت: خبرنگاران ایثارگر راوی جهاد و شهادت راست قامتانی بودند که در میدان نبرد عاشقانه اوج گرفتند.

«سلیمان فرنیا» کارشناس ارشد درمان این بنیاد نیز در این مراسم ضمن تجلیل از خبرنگاران دفاع مقدس و مقاومت اسلامی گفت: شهیدان اسلام سبک بال و وارسته از دنیا رخت بربستند و زیباترین نوع پرستش خدای متعال را در برابر جهانیان به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار