معرفی کتاب؛

«خاطراتی از خدمت در کردستانات»

کتاب «خاطراتی از خدمت در کردستانات» نوشته غلام حسین اصغرزاده است که در آن نویسنده به خاطرات خدمت در کردستان پرداخته است.
کد خبر: ۳۵۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰ - 13August 2019

«خاطراتی از خدمت در کردستانات»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، کتاب «خاطراتی از خدمت در کردستانات» نوشته «غلام حسین اصغرزاده» است که نویسنده این کتاب در مقدمه این گونه به معرفی کتاب می پردازد:

«در این کتاب، بنده حقیر مجموعه خاطرات کردستانات را از هنگامی که ستوان یکم بوده و در شهربانی نیشابور مشغول خدمت بودم تا زمانی که با درجه سرتیپ دومی در سال 75 بازنشسته شدم، به رشته تحریر درآورده ام.

با آغاز جنگ تحمیلی، اینجانب وظیفه شرعی خود دانستم که برای دفاع از حدود و ثغور میهن عزیزم به جبهه اعزام شوم؛ بنابراین در سال 1362 بعد از ثبت نام و طی کردن دوره بسیج در اصفهان، بنا بر ضرورت به خطه کردستان اعزام شدم و مجموعه کردستانات قسمتی از خاطرات آن سال هایی است که در کردستانات حضور داشتم.»

قسمتی از متن کتاب «خاطراتی از خدمت در کردستانات»:

«پس از چند روز، برای خداحافظی از برادرم و خواهرم و مادرم، به همراه خانواده ام از نیشابور به بجنورد آمدیم و یکی دو شب در بجنورد بودیم. هر کار کردم که به نحوی به مادرم بگوید که عازم جبهه هستم، نشد. نخواستم که در نبود من نگران باشد. ولی به مرحوم برادرم و خواهرانم گفتم مطلع باشند؛ به شرطی که چیزی به مادرم نگویند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار