کانون دانش‌پژوهان خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی:

با اراده‌ای راسخ کینه‌ورزان حسود را در گام دوم انقلاب مأیوس می‌کنیم

کانون دانش‌پژوهان نخبه در نامه‌ای به حضرت امام خامنه‌ای از دیدار اخیر ایشان با مدال آوران المپیاد‌های کشوری و جهانی تشکر کردند.
کد خبر: ۳۵۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ - 13August 2019

با اراده‌ای راسخ کینه‌ورزان حسود را در گام دوم انقلاب مأیوس می‌کنیمبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، کانون دانش پژوهان نخبه در نامه‌ای به حضرت امام خامنه‌ای از فرصت دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه ایشان با مدال آوران المپیاد‌های کشوری و جهانی تشکر کردند.

متن نامه کانون دانش‌پژوهان نخبه به شرح زیر است:

«محضر مبارک رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، ولی امر مسلمین جهان

حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی

پس از حمد و سپاس الهی که نعمت عظمای جمهوری اسلامی و موهبت بی بدیل ولایت مطلقه فقیه را بر ما ارزانی داشت، با تقدیم صمیمانه‌ترین سلام‌ها و خالصانه‌ترین ارادت‌ها، مراتب قدردانی و تشکر وافر کانون دانش پژوهان نخبه و اهدا کنندگان مدال‌های المپیاد‌های کشوری و جهانی را به محضر شریفتان ابلاغ می‌نماییم.

از اینکه برای چندمین بار بر ما سربازان انقلاب اسلامی و فرزندان جوان خویش منت نهاده و علاوه بر پذیرفتن این بضاعت ناقابل، اجازه شرفیابی و تجدید میثاق با ولایت را صادر نمودید و فرصت دیدار و گفتگوی صمیمانه و حضور خاطره انگیز و مؤثر و امیدبخش و راهگشا را در اختیار ما قرار دادید، بسیار سپاسگزاریم.

تأییدات و حمایت‌های مجدانه حضرتعالی از حرکت نخبگانی و رهنمود‌ها و تفقد پدرانه‌تان در برابر چشم جهانیان، وظیفه و مسئولیت ما را بیشتر نمود تا به فضل الهی، با اراده‌ای راسخ‌تر و انگیزه‌ای فزون‌تر در جهت رشد معنوی خویش و تولید علم و تعالی و پیشرفت همه جانبه کشور و انقلاب اسلامی گام برداریم و بدخواهان و کینه ورزان حسود را در گام دوم انقلاب مأیوس نموده و به عقب برانیم و دل دوستان و تحسین کنندگان خود را لبریز از شادی و افتخار کنیم و ارادت و سرسپردگی عملی به مقام عظمای ولایت و دلبستگی به انقلاب اسلامی را در برابر چشم جهانیان جلوه گر سازیم.

بر این باوریم که دعای خیر حضرتعالی سرمایه گرانبهای ما در این مسیر ارزشمند پرفراز و نشیب خواهد بود.

به امید فتح قله‌های رفیع انسانیت و کسب مدال حقیقی و پر افتخار شهادت در رکاب نائب بر حق امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف.

کانون دانش‌پژوهان نخبه

۱۳۹۸/۵/۲۲ ه‍. ش.»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها