سردار قنبری خبر داد؛

کشف بیش از یک تُن تریاک در «زاهدان»

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از یک تُن و 95 کیلوگرم تریاک، هلاکت یک سوداگر مرگ و دستگیری دو قاچاقچی در زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ - 13August 2019

کشف بیش از یک تن تریاک در «زاهدان»به گزارش گروه  اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر جابه‎جایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان به شهرستان زاهدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان زاهدان با همکاری تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، موفق شدند روز گذشته مسیر تردد قاچاقچیان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را زمین‌گیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این عملیات علاوه بر هلاکت یک قاچاقچی و دستگیری دو سوداگر مرگ، در پاک‌سازی منطقه یک تُن و 95 کیلوگرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاش، سه تیغه خشاب، تعدادی فشنگ کشف و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان به ادامه تحقیقات پلیس برای دستگیری دیگر اعضای این باند مواد افیونی اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای‌جای نقاط استان، افزایش ضریب هوشیاری و همچنین تجارب پلیس در شناسایی باند‌های قاچاق، سوداگران مرگ در امان نخواهند بود؛ چراکه چشمان تیزبین پلیس، هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها