فرمانده ارشد آجا در منطقه فارس و کهگیلویه و بویر احمد:

نمی‌گذاریم دشمن کوچک‌ترین آسیبی به ایران بزند

امیر سرتیپ دوم ستاد «ابوالقاسم رضایی» با بیان اینکه خط قرمز ارتش جمهوری اسلامی مردم و امنیت آنهاست گفت: نمی‌گذاریم دشمن کوچک‌ترین آسیبی به جمهوری اسلامی ایران بزند و در مقابل تهدیدات دشمن آمادگی کامل داریم.
کد خبر: ۳۵۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ - 13August 2019

خط قرمز ارتش مردم است/ ارتش درمقابل کوچک‌ترین آسیب دشمن به جمهوری اسلامی ایران می ایستدبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، امیر سرتیپ دوم ستاد «ابوالقاسم رضایی» فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و کهگیلویه و بویر احمد صبح امروز در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان با بیان اینکه خط قرمز ما مردم هستند و نمی‌گذاریم دشمن کوچک‌ترین آسیبی به جمهوری اسلامی ایران بزند اظهار داشت: ارتش در همه مواقع این آمادگی را دارد که در برابر مشکلات ایستادگی کند؛ آمادگی صد در صد، جزو وظایف اصلی ارتش است.

وی جلوگیری از فساد مسئولان را از جمله رسالت‌های خبرنگاران دانست و گفت: این امر یکی از رسالت‌های مهم است که اگر به‌درستی انجام شود می‌تواند به جامعه کمک شایانی کند.

رضایی از ویژگی های و رسالت اصحاب رسانه مورد توجه قرار دادن زندگی مردم و ارتقای سطح کیفی زندگی مردم است.

وی با تأکید بر اینکه مطالبی که توسط اصحاب رسانه جمع‌آوری می‌شود می‌تواند به سطح کیفی مردم ارتقا ببخشد، افزود: ارتقای عزت و غرور ملی نیز یکی دیگر از رسالت‌هایی است که موجب می‌شود انسان احساس غرور کند.

این مسئول افزود: جلوگیری از فساد مسئولان یکی از رسالت‌های مهم خبرنگاران است که اگر به‌درستی انجام شود می‌تواند هم به مردم و هم به جامعه کمک شایانی کند.

فرمانده ارشد آجا در منطقه فارس و کهگیلویه و بویر احمد بیان داشت: خبرنگاران می‌توانند در پاسخ‌گو بودن به شبهات بسیار مؤثر واقع شوند چرا که مردم به خاطر نداشتن آگاهی می‌توانند هر خبری را قبول کنند، اما اگر خبرنگاران بتوانند در فضای مجازی پاسخ شبهات را بدهد قطعاً در این بخش تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار