روحانی در تماس تلفنی با رئیس‌جمهور آذربایجان:

روابط و همکاری‌های تهران - باکو دوستانه و رو به گسترش است

رئیس‌ جمهور کشورمان در تماس تلفنی با رئیس‌ جمهور آذربایجان روابط دو کشور را دوستانه، برادرانه و رو به گسترش دانست.
کد خبر: ۳۵۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ - 13August 2019

روابط و همکاری‌های تهران - باکو دوستانه و رو به گسترش استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز (سه‌شنبه) در تماس تلفنی «الهام علی‌اف» رئیس جمهوری آذربایجان، با تبریک متقابل عید سعید قربان به دولت و ملت جمهوری آذربایجان، اظهار داشت: خوشبختانه شاهد روند پیشرفت مثبت در همکاری‌های فی مابین با تلاش مسئولان دو کشور هستیم.

وی سفر متقابل مسئولان و وزرای ایران و جمهوری آذربایجان به دو کشور را دارای نتایج تاثیرگذار در توسعه روابط و همکاری‌ها برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با تلاش و اهتمام بیشتر مسئولان شاهد تسریع در به ثمر رسیدن توافقات و همکاری‌های متقابل باشیم.

روحانی در ادامه خاطرنشان کرد: جمهوری آذربایجان همواره کشور دوست و برادر ایران بوده و مطمئنا این دوستی و برادری میان دوملت بیش از پیش گسترش خواهد یافت.

«الهام علی اف» نیز در این تماس تلفنی با تبریک عید سعید قربان به دولت و ملت ایران، گفت: روابط و همکاری‌های ایران و جمهوری آذربایجان رو به توسعه و گسترش است و این ثمره تلاش، اهتمام و روابط مستمر و صمیمانه مسئولان در تهران و باکو است.

رئیس جمهور آذربایجان با ابراز امیدواری برای دیدار با روحانی در آینده نزدیک، اظهار داشت: مطمئناً روابط دو کشور و دوملت بهتر از گذشته و رو به توسعه خواهد بود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار