مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

خدمت صادقانه و بی‌منت به جامعه ایثارگری عبادت محسوب می‌شود

«هدایت مظلومی» با اشاره به اینکه حفظ شأن و منزلت ایثارگران یک فریضه است‌، گفت: خدمت صادقانه و بی‌منت به جامعه ایثارگری، یک عبادت محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۵۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ - 13August 2019

خدمت صادقانه و بی‌منت به جامعه ایثارگری عبادت محسوب می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران امروز در دیدار عمومی با تعدادی از ایثارگران استان با بیان اینکه خدمت به ایثارگران بزرگترین خدمت‌ها است، اظهار داشت: خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان، ولی نعمتان و وارثان نظام و پرچمداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

مظلومی با اشاره به اینکه حفظ شأن و منزلت ایثارگران یک فریضه است‌، افزود: خدمت صادقانه و بی‌منت به جامعه معزز ایثارگری، یک عبادت محسوب می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: امروز همه آحاد جامعه باید در مقابل کرامت و متانت و صبر خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تکریم و تعظیم کرده و قدر این عزیزان را بدانند.

مظلومی پیگیری مشکلات ایثارگران و رسیدگی به دغدغه‌های آنان در بازه زمانی کوتاه، اولویت اصلی بنیاد شهید برشمرد و گفت: رویکرد بنیاد شهید، رضایتمندی ایثارگر و آسان سازی خدمات است.

وی در پایان ضمن رسیدگی و بررسی مهمترین مسائل و مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران در بخش درمانی، اشتغال، تسهیلات و مسکن، متذکر شد: همه ما باید تلاش کنیم تا مشکلات ایثاگران برطرف شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها