نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

هویت انقلاب اسلامی را سپاه پاسداران تضمین کرده است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت: هویت انقلاب اسلامی را سپاه پاسداران تضمین کرده و در مراحل گوناگون این نهاد علاوه بر بعد نظامی، از ارزش‌ها پاسداری کرده و به مردم محروم خدمت کرده و در جهت آبادنی کشور تلاش کرده است.
کد خبر: ۳۵۷۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ - 13August 2019

هویت انقلاب اسلامی را سپاه پاسداران تضمین کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی اظهار داشت: انقلاب اسلامی سه مرحله را پشت سر گذاشته که شامل همت، هویت و هیبت است و اکنون در مرحله سوم هستیم.

وی گفت: انقلاب اسلامی هویت جدیدی به مردم داد و این هویت یک هویت ایرانی اسلامی، انقلابی، جهادی، عزتمند و سربلند است.

یعقوبی اضافه کرد: حقارت رفت و عزت آمد، وابستگی رفت و استقلال آمد، خفقان رفت و آزادی آمد و مردم مسلمان ما ایمانشان در پرتو رهبری امام عزیز شکوفا شد و فطرتشان به ثمر نشست و یک ملت مقاوم، سربلند، ولایت محور و ولایت باور شکل گرفت که در دنیا نظیر نداشته و ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با بیان اینکه سومین مرحله انقلاب اسلامی، هیبت انقلاب است، بیان داشت: امروز دوران هیبت و هیمنه انقلاب اسلامی است و هر جا که بخواهد کشور ایران می‌تواند چه در زمین چه در آسمان قدرت‌ نمایی کند.

وی عنوان کرد: امروز کشورمان هیمنه استکبار را در هم شکسته است و چهره مقاومت فراگیر شده و نام ایرانی اسلامی و امام و انقلاب، مسیر تاریخ را عوض کرده و ملت ایران چهل سال پخته شده و براساس همت و هویت، جایگاه خودش را در دنیا تثبیت کرده و هیبت و هیمنه‌اش، مستکبران عالم را به زانو درآورده است.

این مسئول ابراز داشت: در این سه مرحله مهم همت سازی، هویت سازی و هیبت سازی، نقش سپاه پاسداران روشن و واضح است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همراه و همزاد انقلاب است و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سالگرد تاسیس سپاه پاسداران است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با بیان اینکه سپاه پاسداران در همه جا و هر زمان حضور موثری داشته، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع مقدس در سازندگی در جبهه مقاومت حضور فعالی داشته است و سپاه پاسداران، توان نظامی کشور را به جایی رساند که مدرن ترین پهپاد آمریکا در برابر ایران شکست خورد.

وی تاکید کرد: هویت انقلاب اسلامی را سپاه پاسداران تضمین کرده و در مراحل گوناگون سپاه پاسداران علاوه بر بعد نظامی، از ارزش ها پاسداری کرده و به مردم محروم خدمت کرده و در جهت آبادنی کشور تلاش کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار