یادواره شهید «محمدولی رضایی» در شهرستان الشتر برگزار شد

به مناسبت سی و سومین سالگرد عروج ملکوتی سردار شهید«محمد ولی رضایی» یادواره این شهید والا مقام در شهرستان الشتر برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱ - 13August 2019

یادواره شهید «محمد ولی رضایی» در شهرستان الشتر برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، یادواره شهید «محمد ولی رضایی»، مسئول حفاظت اطلاعات قرارگاه حمزه سیدالشهدا در دوران دفاع مقدس، عصر امروز با حضور برخی از مسئولین شهرستان الشتر، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا، در تپه شهدای گمنام الشتر برگزار شد.

حجت الاسلام «ناصر نصیرزاده» از روحانیون برجسته شهرستان الشتر به عنوان سخنران این جلسه با گرامیداشت یاد سردار شهید «محمد ولی رضایی»، اظهار داشت: شهدا بالاترین هدیه الهی به خودشان را که همانا جان شیرین‌شان بود در راه خدا هدیه دادند.

وی با اشاره به آیه شریفه «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ» یعنی(ای پیامبر!) هرگز گمان مبرکسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند، افزود: خداوند خودش  فرموده است برترین چیزی که در این دنیا وجود دارد، خون شهید است که روی زمین ریخته می‌شود.

حجت الاسلام نصیرزاده شهادت را بزرگترین رتبه نزد خداوند دانست و اظهار داشت: یادواره شهدا فرصت و غنیمت بسیار خوبی است که با یادآوری رشادت‌های شهدا آن را بعنوان الگو به جوانان معرفی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها