استاندار آذربایجان غربی:

دولت برای مقابله با محرومیت در کنار سپاه است

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه دولت برای مقابله با محرومیت در کنار سپاه است، گفت: وحدت و همدلی و اقتدار امروز جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته کم نظیر است.
کد خبر: ۳۵۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ - 14August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، محمد مهدی شهریاری در مراسم افتتاحیه ۳۲۰۰ پروژه عمرانی و کلنگ زنی ۱۲۵۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی اهدایی رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم استان که با حضور فرمانده کل سپاه و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات سپاه در این برهه زمانی که مشکلات اقتصادی گریبانگیر جامعه است جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با تاکید بر اینکه دولت با تمام توان در کنار سپاه برای ریشه کنی فقر در جامعه است، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی خواب های زیادی برای ما دیده بودند مبنی بر اینکه طی یک سال آینده جمهوری اسلامی وجود نخواهد داشت و یا مشکلات زیادی را خواهد دید.

استاندار آذربایجان غربی گفت: هرچه جلوتر می‌رویم بر این عقیده که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردم عزیزمان در کنار سپاه با وحدت و همدلی قرار دارند، می‌بینیم که دشمنان ما روز به روز عقب نشینی می‌کنند، انشقاق بینشان ایجاد می‌شود و این وحدت و همدلی که در کشور وجود دارد و روز به روز بیشتر شاهدش هستیم، باعث اقتداری شده که در ۴۰ سال گذشته کم‌نظیر بوده است.

شهریاری عنوان کرد: از نیروهای سپاه پاسداران که ارزش‌های خود و مردمی بودن را از زمان جنگ تا کنون حفظ کرده‌اند، سپاسگزارم و ما هم به عنوان نماینده دولت وظیفه داریم که در جریان تمامی مسائل و مشکلات باشیم و امکانات دولت را در جهت تقویت مرزهای استان و جلوگیری از تفرقه به کار گیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار