فرمانده سپاه کربلا مازندران:

تحقق اهداف انقلاب اسلامی در جهان نیازمند فداکاری‌ بسیجیان است

سردار «محمدحسین بابایی» گفت: بسیج تنها متعلق به ایران اسلامی نیست و باید هسته‌های مقاومت را در تمامی مناطق جهان به وجود آورد و تحقق اهداف انقلاب اسلامی در جهان نیازمند فداکاری‌ بسیجیان است.
کد خبر: ۳۵۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ - 14August 2019

تحقق اهداف انقلاب اسلامی در جهان نیازمند فداکاری های بسیجیان استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلا مازندران پیش از ظهر امروز در مجمع عالی بسیجیان استان مازندران که در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد، با عنوان اینکه مازندران مدال افتخار علوی بودن را دارد، اظهار داشت: مردم مازندران آغوش خود را بر روی فرزندان اهل بیت (ع) باز کردند و از ابتدای ورود اسلام، تفکر ولایی داشته‌اند.

وی با تاکید براینکه نباید هدف عالی انقلاب اسلامی را فراموش کنیم، تصریح کرد: طبق فرمایش حضرت امام خمینی (ره) تشکیل بسیج از برکات الهی بوده که به ملت شریف ایران ارزانی شده است و بسیجیان جهان اسلام در فکر ایجاد حکومت بزرگ جهانی باشند.

این مسئول با عنوان اینکه تشکیل حکومت بزرگ جهانی امری شدنی است، افزود: بسیج تنها متعلق به ایران اسلامی نیست و باید هسته‌های مقاومت را در تمامی مناطق جهان به وجود آورد و تحقق اهداف انقلاب اسلامی در جهان نیازمند فداکاری بسیجیان است.

سردار بابایی به فرایند پنج‌گانه تحقق اهداف انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایجاد تمدن بزرگ اسلامی از جمله فرایندهای تحقق اهداف انقلاب است و امروز در مرحله دولت اسلامی قرار داریم و به فرمایش مقام معظم رهبری به تدریج و با تلاش باید به اهداف برسیم.

فرمانده سپاه کربلا افزود: بخش‌های دولت اسلامی باید با همت و تلاش بسجیان محقق شود و مسئولیت دولت اسلامی، تشکیل جامعه اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی راه حل‌های مناسب برای مسائل مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و غیره ارائه داده است، گفت: باید برای تحقق اهداف انقلاب تلاش کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها