امیر صباحی‌فرد:

توان دفاعی ایران قابل آزمودن نیست

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه قدرت، آمادگی و توان دفاعی ایران قابل آزمودن نیست، گفت: پدافند هوایی در تمامی مناطق حساس و مورد نیاز این مرز و بوم مستقر است و آسمان ایران اسلامی و آن سوی مرز‌ها را رصد می‌کند.
کد خبر: ۳۵۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ - 14August 2019

پدافند هوایی در سراسر کشور مستقر است/ توان دفاعی ایران قابل آزمودن نیستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع دانشجویان هفدهمین دوره رزم مقدماتی دانشگاه‌های افسری ارتش در مرکز آموزش حضرت جواد الائمه (ع) نزاجا اظهار داشت: ما باید قدردان نعمت‌های الهی باشیم و یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند، برخورداری از نعمت ولایت فقیه است که فرماندهی نیرو‌های مسلح را نیز عهده‌دار هستند.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش توسط مستشاران خارجی اداره می‌شد و تمام تجهیزات نظامی توسط آن‌ها مورد بهره برداری قرار می‌گرفت، در واقع این اجازه را به کارکنان ارتش نمی‌دادند تا از علوم و دانش نظامی مطلع شوند. به لطف پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش روی پای خود ایستاد و پس از بیرون راندن مستشاران در تمامی حوزه‌های نظامی وارد شد و امروز نیز در بالاترین سطح از دانش نظامی روز دنیا قرار دارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: برخلاف ارتش‌های استکباری، که قدرت را برای ظلم، زور، استبداد، ستم و فساد می‌خواهند، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، قدرت را برای دفاع از مظلوم، استقرار عزت ملت‌های آزادی‌خواه و برای ایجاد صلح، صفا و امنیت در منطقه دنبال می‌کنند.

امیر صباحی‌فرد گفت: امروز ارتش قدرتمند ایران، با افزایش توان بازدارندگی، خود را به سپر مستحکمی تبدیل کرده است و آنچنان با اقتدار از کیان و مرز‌های جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کند که دشمنان هرگز به فکر تعدی و تجاوز به تمامیت ارضی کشورمان نیفتد.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز دشمن در ۲۰۰ مایلی تنگه هرمز متوقف شده است و ناو‌های خود را از خلیج فارس خارج می‌کند، به خاطر قدرت بازدارندگی نیرو‌های مسلح است و دشمن می‌داند که قدرت آمادگی و توان دفاعی ایران قابل آزمودن نیست.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به استقرار پدافند هوایی در سراسر کشور افزود: نیروی قدرتمند پدافند هوایی در تمامی مناطق این مرز و بوم مستقر است و آسمان ایران اسلامی و آن سوی مرز‌ها را رصد می‌کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها