دوره آموزش روایتگری راویان دفاع مقدس در یاسوج برگزار شد

دوره آموزش روایتگری راویان دفاع مقدس با حضور جمعی از جوانان، طلاب، راویان و فرماندهان دوران دفاع مقدس در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲ - 14August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، دوره آموزش روایتگری راویان دفاع مقدس ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام «محمد صادقی» از اساتید موسسه روایت سیره شهدا و جمعی از جوانان، طلاب، راویان و فرماندهان دوران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در سالن کنگره شهدای استان برگزار شد.

در این دوره که با مشارکت اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه فتح استان برگزار شد، روش‌های تبلیغ و سخنوری برای راویان دفاع مقدس تشریح شد.

حجت‌الاسلام «محمد صادقی» از اساتید موسسه روایت سیره شهدا در این دوره آموزشی اظهار داشت: راوی دفاع مقدس نیازمندی‌هایی در حوزه مبانی دینی، مبانی انقلاب اسلامی، سیره حضرت امام خمینی (ره) و سیره شهدا دارد که باید به آن‌ها پرداخته شود.

وی تاریخچه و معارف دفاع مقدس را از دیگر نیازمندی‌های راویان دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: راوی دفاع مقدس باید تلاش کند در هر کدام از این مباحث تسلط پیدا کند تا بتواند آن‌ها را به نسل‌های جدید منتقل کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار