سردار نقدی:

باید الگوی جهادی را جایگزین دیوان سالاری کنیم/ به زودی خدمات ارزنده‌ای را به جامعه ارائه می‌کنیم

معاون هماهنگ کننده سپاه با تاکید بر اینکه باید الگوی جهادی را جایگزین دیوان سالاری کنیم، گفت: فداکاری‌هایی که امروز جوانان انجام می‌دهند حد و مرزی ندارد و به شکل گسترده‌ای در میان نسل جوان گسترش یافته است.
کد خبر: ۳۵۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳ - 14August 2019

باید الگوی جهادی را جایگزین دیوان سالاری کنیم/ بزودی خدمات ارزنده ای را به جامعه ارایه می کنیمبه گزارش گروه امنیتی دفاعی دفاع‎پرس، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه عصر امروز در جمع اجتماع یکهزار نفری گروه‌های جهادی بسیج سازندگی اظهار داشت: این فداکاری‌هایی که امروز جوانان انجام می‌دهند حد و مرزی ندارد و به شکل گسترده‌ای در میان نسل جوان گسترش یافته است.

وی با بیان اینکه الگوی فاطمی بسیج‌ کنندگی در جامعه ایجاد می‌کند، افزود: امروز برای آنچه رهبر معظم انقلاب اسلامی خواسته‌‎اند تا بتوانیم فرهنگ جهادی را گسترش دهیم، مشکلی نداریم؛ اما مشکل ساز و کارهایی است که بتواند از این توان جهادی جوانان بهره برداری کند.

سردار نقدی ادامه داد: حماسه‌هایی که در دفاع مقدس توسط جوانان آفریده شد، امروز هم امکان حماسه آفرینی در عرصه سازندگی وجود دارد؛ اما استفاده ار این توان در صورتی امکان پذیر خواهد بود که از الگوی کارفرما و ناظر خارج شویم تا دستگاه‌های اجرایی بتوانند زبان جهادی‌ها را متوجه شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: هر گاه از این نیروهای جهادی استفاده شد، اتفاق‌های بزرگی روی داده است پس باید زبان جهادی را در دیوان سالاری موجود ترویج کنیم به عبارت دیگر اگر الگوی مشارکت عمومی مردم را در حل مسایل بیاوریم می‌توانیم موفقیت‌های بسیاری را کسب کنیم.

معاون هماهنگ کننده فرمانده کل سپاه افزود: باید ستادی در بسیج به منظور تبدیل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با فعالیت‌های جهادی به برنامه تشکیل یابد؛ زیرا همه چیز برای یک جهش جهادی بزرگ آماده است.

وی گفت: خدمات ارزنده‌ای بزودی به ملت ارائه می‌شود تا بتوانیم جانعه را به سوی جامعه‌ای الگو معرفی کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها