فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی خبر داد؛

کاهش 24 درصدی نزاع و درگیری در خراسان شمالی طی 5 ماه گذشته

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال تا 21 مردادماه امسال، سه هزار و 697 فقره نزاع و درگیری در استان رخ داده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 24 درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۳۵۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸ - 14August 2019

کاهش 24 درصدی نزاع و درگیری در خراسان شمالی طی 5 ماهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «علیرضا مظاهری» فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: نیروی انتظامی استان از ابتدای فروردین ماه تا 21 مردادماه امسال 32 هزار و 996 فقره پرونده برای جرایم تشکیل داده است که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته 11 درصد کاهش داشته است.

وی در خصوص سرقت‌های خرد بیان کرد: مشکلات اقتصادی مهمترین عامل در افزایش سرقت‌های خرد در استان است و متاسفانه از ابتدای فروردین ماه تا 21 مردادماه امسال وقوع سرقت‌های خرد از منازل، مغازه ها، مدارس، کارخانجات، باغ ویلاها و پارکینگ ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی ادامه داد: در سال جاری سه هزار و 697 فقره نزاع و درگیری در استان رخ داده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 24 درصد کاهش یافته است.

مظاهری از دستگیری 335 نفر متخلف در زمینه قاچاق کالا و ضبط کالاهای قاچاق آنان به ارزش 67 میلیارد ریال در سال جاری و همچنین دستگیری 11 متخلف در زمینه جرایم زمین خواری و ربا خواری به ارزش 64 میلیارد ریال نیز خبر داد.

وی با اشاره به کشف مواد مخدر در استان گفت: نیروی انتظامی استان در سال جاری یک تن و 247 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف کرده است که این رقم در مدت مشابه پارسال یک تن و 29 کیلوگرم بوده است همچنین امسال 529 نفر از عرضه کنندگان مواد مخدر و 918 نفر معتاد نیز دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی در خصوص فعالیت های پلیس فتا نیز بیان کرد: 90 درصد جرائم در این حوزه کشف شده است که 58 درصد مربوط به برداشت های اینترنتی و 33 درصد مربوط به کلاهبرداری های اینترنتی بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها