نماینده ولی‌فقیه در هلال احمر:

خوزستان نماد ایستادگی ملت ایران است

حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی گفت: خوزستان استان مقاومت و پایداری و نماد ایستادگی ملت ایران و سرزمین جوانمردان است؛ جوانمردانی که هیچ‌گاه تاریخ ایران و تاریخ تشیع و خوزستان آنها را فراموش نخواهد کرد.
کد خبر: ۳۵۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲ - 14August 2019

خوزستان، استان مقاومت و پایداری و نماد ایستادگی ملت ایران است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین«عبدالحسین معزی» نماینده ولی‌فقیه در هلال احمر ظهر امروز (چهار شنبه) به‌طور جداگانه با آیت‌الله سید«محمدعلی موسوی جزایری» و آیت‌الله سید«علی شفیعی» اعضای مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله سید«علی شفیعی» عضو مجلس خبرگان رهبری در این دیدار اظهار داشت: خدمات  عوامل جمعیت هلال احمر برگرفته از فطرت پاک بشری است؛ حقیقت وجودی کارنامه درخشان هلال احمر نیاز به اثبات ندارد چرا که همگان خدمات هلال احمری‌ها را می‌بینند.

وی در ادامه افزود: خدماتی که عوامل هلال احمر در شرایط خاص انجام می‌دهند بر مردم پنهان نمی‌ماند چرا که هر انسانی سهمی از فطرت بشری دارد، مردم دعای‌شان کرده و احترام‌شان را حفظ می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آرامش فکری که جمعیت هلال احمر در خدمت‌رسانی به مردم می‌دهند و همچنین خوشی معنوی که به دنبال اقدامات خداپسندانه برای آنها به همراه دارد، بسیار با ارزش است چرا که  گره‌ای از کار مشکل‌داری را باز کردن و نجات جان مجروح در حوادث و از جمله نظیر این اقدامات کار کمی نیست.

در ادامه حجت‌الاسلام معزی نماینده ولی‌فقیه در هلال احمر در دیدار با آیت الله شفیعی عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در سیلاب‌های اخیر که در چند استان رخ داد و خسارت آنچنانی وارد کرد، مردمی هستند که در یک لحظه زندگی‌شان را از دست می‌دهند و دست‌شان را به سوی انسان‌ها برای کمک دراز می‌کنند که نخستین پرچمی که برافراشته می‌شود پرچم هلال احمر است.

وی افزود: خوزستان استان مقاومت و پایداری و نماد ایستادگی ملت ایران و سرزمین جوانمردان است، جوانمردانی که هیچ‌گاه تاریخ ایران و تاریخ تشیع و خوزستان آنها را فراموش نخواهد کرد.

به گزارش دفاع پرس؛ حجت‌الاسلام معزی نماینده ولی‌فقیه در هلال احمر صبح امروز به منظور تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر خوزستان وارد کلانشهر اهواز شده و در ادامه به دیدار علما برجسته خوزستان رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار